genieten

mogge lieve bezoekers van mijn blog

mogge
zegt het malle beessie

nee hoor ik zeg het ook
🙂

ook al is het bijna middag en
 schijnt buiten de zon vol op
ik laat dan ook zo de boel de boel
en ben m’n tuintje in

maar eerst ff de tuin van gister

  photo wandeling12november000_zpscbcbbee1.jpg

  photo image0011.jpg

maar er onder zit een mooie pps
en het lied
Morgen
vandaar

  photo 00215a70cda411e7a96501_zps574c6eb3.jpg

geniet de dag

liefs
karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

18 thoughts on “genieten”

  1. Ha karel…ik jou sturen haha dat lukt me niet grijnzzzz
    Nee tekst staat er onder om uitleg te geven hoe het werkt…
    Nu kwam ik op je foto’s en had ze niet al op fb gezien. Dan is het nog leuker om ze door te bladeren en je hebt weer genoeg gezien. En nee wacht niet tot morgen…want dan staan er weer nieuwe whahaha…mzl

  2. Dag maatje als je gedaan heb met werken in je tuin is hier ook nog werk kom maar af hihihi
    Maak me mooi, maak me mooi, maak me mooi
    Lak de nagels van me tenen
    scheer de haren van me benen
    maak me mooi
    geef me kaken een mooi kleurtje
    en me oksels een vrij geurtje
    maak me mooi maak me mooi maak me mooi!!!
    Nikki

  3. Dat zou moeten lukken…kan je het niet gewoon delen op google ???
    Och lukt je wel en scheelt een hoop foto uploaden haha
    En ja die mailbox van jou dat is je eigen schuld haha…
    Jij ook een fijne avond

  4. ook bij jullie staan er nog veel bloemen her en der maar kamelen in de wei hebben we hier niet.Wat me ook opviel is dar er daar veel minder verkleuring van de bladeren was.Alles ziet er nog vrij groen.Fijn dat ik je op je wandeling virtueel kon volgen.

  5. Goedemiddag Karel,
    Kom weer eens ff binnenwippen op jou blogje.
    Weer veel leuks en moois gezien.
    En je maakte weer mooie wandelingen zo te zien.
    Mijn vlgd. pps zal je daarom ook best leuk vinden hihi, komt vanavond laat op blog.
    Wens je een heel fijn wandelweekend en bedankt voor je reacties op mijn pps.
    Lieve groet Marianne

  6. Hobbyen of lobbyen…maar geschoven wordt er met meubeltjes.
    Had je de pc al langer voor in de kamer dan…of even geprobeerd en nu gaat die weer terug?
    Ja zo blijf je bezig….hahaha
    smakelijk en met korting boodschapjes doen is altijd leuk hè…mzl

  7. Mo vint toch, nog een geluk da wij 2 geschiften samen zijn hĂ© Karel ,anders noemde ik jou lieverd of schat zwerver(hmm)…
    Amsterdam kennen wij ook door bezoek & Nederland heeft zo zijn mooie streken,
    is uit ervaring door huisruil met vriendelijke Nederlanders die verdomd joviaal zijn
    Karel….
    Ben een beetje verliefd zong AndrĂ© Hazes hĂ©…

  8. Wij hebben altijd prijs haha
    We doen met een lotery mee, dus een besparing iedere maand haha
    De baklotery en regelmatig raak…geen geld maar dvd of boek…entrĂ©-kaartjes
    Dus daar doen we het mee…geluk in de liefde dus dat andere hoeft niet haha
    Bankhangze

  9. Twee kusjes in een doosje,
    Ze houden zich heel stil.
    Het is een kadootje,
    Voor wie het hebben wil.
    Het doosje is een grapje,
    Ik stop het bij de heg.
    Als iemand het open doet,
    Waaien de kusjes weg.
    Nikki

Geef een reactie

