eerst ff wandelen , dan relaxen op een eilandje

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo luitjes
ik ga er vandaag op uit
collega zou mee , maar belde me gister op
zijn vrouw ligt ziek te bed
en hij blijft thuis dus
ik wil U meenemen van
Arnhem


wandelend op de rand van de stuwwal
met uitzicht op de Rijn
door de uiterwaarden van deze
en kom interessante plaatsen tegen zoals
Het Dorp

Mariëndaal

Oosterbeek

oude kerkje op
terpje

Westerbouwing

Driel
Waar een sluis en stuwcomplex
in de Rijn ligt

ik wijk ff af van de route
en klim omhoog , afhankelijk van het weer
is daar uitzicht over Rijn en de Skyline van Arnhem
maar bij helder weer is zelfs Duitsland te zien
ik tref daar boven

De Hunnenschans

Heveadorp

Landgoed Duno

Kasteel Doorwerth

Heelsum

ik had zo waar geen plaats beginnend met de i
in m’n archief wel een over een eiland
Islade Kithira
en ik weet zeker dat er zijn die dit prachtig vinden
🙂

  photo kithira3_zps2aa69694.jpg

geniet de dag
 

liefs
Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

12 thoughts on “eerst ff wandelen , dan relaxen op een eilandje”

  1. goede morgen Karel
    Subiet moet ik gaan werken maar eerst vlug aan de koffie en wat mails doorbladeren.
    Deze namiddag ben ik er terug, maar geen idee voor hoelang.
    We zien wel.
    Groetjes.

  2. goede morgen Karel,
    Inmiddels zul jij wel aan je wandeling bezig zijn.
    Hoop dat je het weer een beetje mee hebt, hier regent het.
    Heb een voorstelling gezien met pracht foto,s van Griekenland,
    jaaaa…. die fiets met al die bloemen, geweldig…..
    fijne dag, geniet er van

  3. Ha je zegt het zelf…ik zou dat niet durven haha
    En ja je hebt gelijk komt van blogger zoals je weet…
    Gewoon met de muis over de tekst en er komt wat tekst…dat weet je toch?
    Wandel ze maar fijn met regenpak en plu hj
    Mzl

  4. Achtergebleven gedachten…
    Zouden er nog gedachten
    achter blijven als ik alles
    van me af ga schrijven
    Of zouden er nog wat wachten,
    die me dan bespringen
    in donkere nachten
    en me alsnog doen verstijven?
    Nikki

Geef een reactie

