nog 1 nacht dan weer de omschakeling

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo de nachtdiensten op 1 na gedaan
en dan heb ik een lang weekend
of is het nu een lange midweek
🙂

terwijl ik nog een nachtje werk
neem ik U mee op zeg maar foto safari

  photo Afbeelding1_zpsfcabe523.jpg

en als ik dan slaap op de maandag morgen
kunt U eens de mooie stad
Gent
bekijken

  photo teambuilding-gent-brugge-1-702x336_zps44ad8890.jpg
ff op alleen lezen klikken

zodra ik dan weer wat bij de tijd ben
heb ik ook weer wat meer tijd
ook voor U

geniet de dag

liefs
karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

16 thoughts on “nog 1 nacht dan weer de omschakeling”

  1. Prachtige ppsjes met wel heel mooie platen 🙂
    En de omschakeling die je straks moet maken is wel een ietsie pietsie makkelijker met zoveel vrije dagen grijnzzzz
    Werk ze moatje…nog 1 dienst te gaan…mzl

  2. Goeie morgen Karel wat mooie voorstelling Gent
    Een roos
    Zo mooi Ik bloos
    Blaadje voor blaadje
    Wordt ze kaal geplukt
    Maar niemand
    Die het helemaal lukt
    Sterke steel
    Maar kwetsbaar
    Laat mijn roos heel
    Mijn mooie witte roos
    Zo mooi Ik bloos
    Nikki

  3. Hey nachtwerker kater Karel,mooie foto van U (2de kater rechts)
    &
    ik heb fietsbanden op mijn auto gelegd zoals bij de flinstones(hmm)
    Slaapwel….Noeste werker….

  4. Nu hier zo eentje
    En hebben we een feestje dan toen hij nog werkte soms wel 2 x op een dag…want ja feesten met een stoppelbaard was toen in die tijd nog niet zo netjes.
    Hij heeft er wel een hekel aan en zeker in de zomer…maar goed nu hij thuis is slaat hij wel eens over…haha regelmatig grijnzzzz
    Je zal me nog wel meer tegenkomen hj
    Mzl

Geef een reactie

