bij goed weer ziet U mij niet

mogge lieve bezoekers van mijn blog

schoonheid kent geen grenzen
ik wandel vandaag op de grens van
zee en land

  photo sea-wallpapers-hd-pictures-sea-wallpaper-image-photo-1_zps94427946.jpg

dat is natuurlijk als het weer redelijk is
dus ik houd nog een slag om de arm
en zoek eens andere schoonheid op
en wel ook zonder grenzen

  photo 5504735814_0f6b0636ea_b_zpsa3aaa062.jpg

natuurlijke grenzen zoals hier de bergen
of daar boven de zee
zijn mooie grenzen
en ja over zee gesproken
kom we zoeken een plaats op aan zee

  photo dubrovnik11_zpsebd0159f.jpg

geniet de dag

liefs
karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

10 thoughts on “bij goed weer ziet U mij niet”

  1. Wat ben jij snel van begrip…dat is al vanaf begin aug. zo
    Nu jij gaat nog eens van de zee houden…alweer een wandeling aan zee….
    Die 2e is peachtig maar de 3e daar wil ik nog wel eens wandelen…trusten

  2. Einen schönen Tag lieber Karel schöne Bilder am Meer wäre ich auch gerne,muss ja wieder in Krankenhaus Morgen habe ich Beratung Riesegen und so immer das gleiche und am Montag geht es dann richtig loss ich bin es so Leid aber was will ich machen hab noch einen guten Tag Gruß und Freundschaft Gislinde

  3. Een prachtige pps met fantastische natuurbeelden en een hele mooie van Dubrovnik.
    Het is een beetje koud maar toch mooi weer om een fijne wandeling te maken,
    geniet er van Karel, kijk alweer uit naar je foto’s.
    Fijne dag Greetje

  4. Hoi karel…nu bij mij zit er meestal wat tijd tussen bij blogger en hier.
    Hoezo jij herhaald ze gelijk op blogger en wp dezelfde…
    Je doet het er maar mee ga hier geen andere plaatsen dan op blogger…komen toch weer andere hier…op een paar na.
    Groetjes en fijne wandeling

Geef een reactie

