nat en koud bbbrrr

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo net voor de dag van vandaag thuis
nat en koud
wat mij niet weerhoud
om te zien of ik een glimlach kan zien te pikken
en ook weer een plaats die nu niet echt
vaak in het nieuws is zal ik maar zeggen
en ja ik blik ff terug op het zomerse weekend
slaap wel
🙂

voor een zomerse wandeling
van Utrecht naar Werkhoven
langs de Kromme Rijn
klikt U op m’n neus
🙂

  photo wandeling2november40_zpscd2f1e32.jpg

 

  photo 84120_Bergen_op_Zoom_zps7f3e4aa5.jpg

geniet de dag

liefs
karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

11 thoughts on “nat en koud bbbrrr”

  1. Eigenwijs als ik ben klikte ik niet op de neus maar op de helm 😉
    En dat werkte ook haha…
    Leuk hoor die plaatsen die minder bekend zijn…al was deze wel bekend voor mij…zou Rob er echt geboren zijn?
    Slaap wel 🙂

  2. dag Karel,
    Bergen op Zoom ken ik tamelijk goed, daar heeft mijn oudste dochter gewoond,
    kwamen voor mij zeer bekende plaatjes voorbij,
    leuk om weer eens te zien.
    Ondanks het trieste weer wens ik je toch een fijne dag toe,
    lieve groetjes Greetje

  3. Einen schönen Dienstag lieber Karel sehr schöne Orte,schön das du heute frei hast ich war beim Arzt bin etwas spät in Köln ist auch Regen und Kalt es wird Winter aber was viel man machen Liebe Grüße noch von mir Gislinde

  4. Jij ziet er onsterfelijk uit wandelaar Karel & hihi wij hebben zelfs tijd voor familiefeestjes
    maar dat komt er deze avond op als ik de tijd vind hé natuurliefhebber…
    ’t Is altijd leuk hier te vertoeven maat zolang je me maar geen lieverd noem(hmm)

  5. Rob de Nijs wordt op 26 december, tweede kerstdag, 1942 geboren in de Linnaeusstraat 72 in Amsterdam. Hij groeit op in de directe omgeving van het …
    Tuurlijk heb ik gegoogeld…daar kwam uit dat hij met Belinda uit Bergen op Zoom trouwde… 😉
    Trusten zal niet porren

Geef een reactie

