snapt U het misschien wel ?

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo luitjes ik zat diep in de archieven
daar is het goed weer voor nu
🙂
wil ik onderstaand toch met U delen
maar wil proberen de landen
hier genoemd via een pps
aan U voor te stellen
alleen die in de plaatjes hoor
🙂
dus ik weet het goed gemaakt
ik geef U 2 dagen tijd
🙂

WAT IK NIET BEGRIJP………….

IRAN 1970

 photo unnamed_zpsac97641a.jpg

IRAN 2012


 photo unnamed1_zpse0447a94.jpg

AFGHANISTAN
  photo unnamed2_zpsbb4bec74.jpg

EGYPTE (Cairo University) 1959


 photo unnamed3_zps91a41bfb.jpg

EGYPTE (Cairo University) 2012


 photo unnamed4_zps3972b3ff.jpg

NETHERLANDS (Amsterdam) 1980

 photo unnamed5_zpsf065b710.jpg

NETHERLANDS (Amsterdam) 2012


 photo unnamed6_zps207525c6.jpg

En nog zijn er mensen die geen reden zien
tot enige bezorgdheid!
Ik begrijp het niet meer, want . . .
Ze zijn niet gelukkig in Egypte
Ze zijn niet gelukkig in Libië
Ze zijn niet gelukkig in Marokko
Ze zijn niet gelukkig in Iran
Ze zijn niet gelukkig in Irak
Ze zijn niet gelukkig in Gaza
Ze zijn niet gelukkig in Afghanistan
Ze zijn niet gelukkig in Jemen
Ze zijn niet gelukkig in Syrië
Ze zijn niet gelukkig in Libanon
Ze zijn niet gelukkig in Indonesia
Ze zijn niet gelukkig in Pakistan
Waar zijn ze dan wel gelukkig ?
Ze zijn gelukkig in Engeland
Ze zijn gelukkig in Frankrijk
Ze zijn gelukkig in Italië
Ze zijn gelukkig in Duitsland
Ze zijn gelukkig in Zweden
Ze zijn gelukkig in de Verenigde Staten
Ze zijn gelukkig in België
Ze zijn gelukkig in Noorwegen
Ze zijn gelukkig in Nederland.
Ze zijn dus gelukkig in elk land dat een niet-moslimland is.
En wie geven ze de schuld?
Niet de islam
Niet hun leiders.
Niet zichzelf.
Neen, ze verwijten het de bevolking van de landen
waar ze wel gelukkig zijn.
En dan willen ze juist DEZE LANDEN zo veranderen
dat ze precies worden
als de landen waar ze ontevreden over zijn.
Begrijp jij het nog?

geniet de dag

liefs
Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

10 thoughts on “snapt U het misschien wel ?”

  1. Ik snap het ook niet Karel. Precies of die lui naar hier komen om zich te ergeren.Daarom dat al die IS aanhangers niet tegengehouden moeten worden, wel integendeel, één enkel ticket en nooit meer terugkomen, ook al zijn ze slechts 15 jaar; kan me niets schelen. Gaan ze elders gaan klagen. Ze komen hier vluchten voor een systeem die ze dan hier verder willen zetten,
    Rare jongens die moslims.

  2. Einen schönen Donnerstag lieber Karel schöne Bilder alles ist vertreten ich wahr noch nicht so viel weg aber was nicht ist kann noch werden.Grüße lieb habe um 10 Uhr noch mal einen Termin liebe Grüße Gislinde

Geef een reactie

