er zijn foto’s en foto’s

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo dit is de laatste dag van mijn lange weekend
waar ik van heb genoten
en kijk uit naar de volgende vrije dagen
🙂

foto’s
ze zijn er in vele soorten
ik laat er twee paar zien
aan U de vraag is er verschil 🙂

klik ff op de oranje dop van de bidon


 photo P1050558_zpsa43810f2.jpg

en dan bij deze ff op de lens

  photo Perfectly20timed20photos_zps918ab457.jpg
ff op alleen lezen klikken

wat een weertje gister hé
ik had de deur niet van het nachtslot
vandaag zou ik ff een opklaring willen
om een boodschapje te doen
zie het wel

geniet de dag

liefs
karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

10 thoughts on “er zijn foto’s en foto’s”

  1. … what a nice pic of you hiking, Karel!!! … good news, my daughter Mary found a government job with BC Oceans And Fisheries Department … so happy, that all my 3 kids are doing well now … you doing better health wise, Karel??? … Love, cat.

Geef een reactie

