van alles wat , foto album , gein en pps

mogge lieve bezoekers van mijn blog

gister was weer een zomer dag

ben nog een eindje wezen wandelen

maar hield de rest van de dag mijn gemak

ik weet dat het weer goed komt

met de ademhaling

heb nog een albumpje van de paar dagen


Makkum

ik krijg nog wel een een geintje

van een lieve Belgische

hier is een aardige

en een leuke stap naar een mooie pps

over Antwerpen

in oude foto’s

Het Antwaarps is de kortste taal in ons land

en dus de meest efficiente!

in het Nederlands

dit behoort tot de mogelijkheden

hieromtrent kunnen wij u geen enkel zekerheid geven

zou u dat eens willen herhalen

zulks ben ik niet van plan

ligt dat in de lijn der verwachtingen

dit wordt door mij als bijzonder spijtig ervaren

hetgeen u mij vertelt verbaast mij ten zeerste

deze informatie is geheel nieuw voor mij

ligt dat binnen het kader van uw bevoegdheden

ik heb hierover een enigzins afwijkende mening

in het Antwaarps

da kan

ge wet noeit nie

watte

denket nie

zou da

das sunde

wa zeidde na

das nief

meude da wel

da nie

Met het Antwaarps als voertaal kun je 80%

bezuinigen op de tijd van de werkbesprekingen.


 photo antwerpen22mj8_zpsd8f97522.jpg

geniet de dag

liefs

karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

17 thoughts on “van alles wat , foto album , gein en pps”

  1. Ha karel…
    Nee wij doen het met een iets mindere auto haha en beter nog zonder kreukels.
    Het enige wat wij daarvan verlangen is dat we droog van A naar B komen 😉
    Nu was je overal en stekkie sla je steevast over…zelfs na een hint haha
    Geniet je dag ik mag zo naar de smoelensmid 😦

  2. We wachten het af…niet te lang want dan staan er weer nieuwe 😉
    En nee dat is geen hobby maar wel voor het behoud van eigen tanden.
    Wil ze niet in een glaasje haha
    Smakelijk

  3. Wel van gehoord maar gelukkig geen last van. Tandsteen en tandvlees geeft bij mij de problemen…mits goed bijgehouden valt de schade mee…
    Maar wil oud worden met me eigen tanden.
    Ga weer richting bank…mzl

Geef een reactie

