slijm in de weg

mogge lieve bezoekers van mijn blog

gister al fietsend naar de suup
merk ik dat het stokt bij de ademhaling
zit weer eens een stuk slijm te plagen
kan namelijk ff duren voor het er uit is
wilt U niet weten
🙂
soms heb ik het idee dat mijn gemoed
hier invloed
op heeft
kan dat
?
zou het niet weten
sterk zijn is nu weer de boodschap
dus ik in het archief opzoek
en wat denkt U
vind 2 ppsjes bij de naam
sterk zijn
ik breng U hier vandaag de hele mooie
van Greetje

  photo naamloos_zpsc2b50058.png

ff op alleen lezen klikken

heb geen idee wat ik vandaag uitvreet
ik hoop op een lange wandeling

geniet de dag

liefs
karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

17 thoughts on “slijm in de weg”

  1. Wow wat een mooie weer…een nieuwe voor mij…
    En jij weet zelf goed dat dat invloed heeft.
    Hoop toch wel dat je je beter voelt dan in de pps wordt weergegeven 😦
    Slaap ze…trusten

  2. Lichaam en geest vormen één geheel. Het ene beinvloedt het andere en omgekeerd.
    Zorg goed voor jezelf want voor je het beseft wordt het erger;
    Deze laatste herfstzon zal je deugd doen.
    Groetjes.

  3. goede morgen Karel,
    wat een verrassing om de mooie beelden van Igor Zenin nog eens te zien,
    heb toendertijd persoonlijk aan hem toestemming gevraagd om ze te mogen gebruiken in een pps.
    Jouw gemoed heeft wel degelijk hierop invloed, heb zelf een man met zware copd…….
    Probeer toch te genieten van deze mooie zonnige zondag en heel veel sterkte toegewenst, liefs Greetje

Geef een reactie

