waar ben ik

mogge lieve bezoekers van mijn blog

dit onderstaande kiekje zit ook in de pps

herkende het gelijk

🙂

en wie weet loop ik daar vandaag nog wel ff over

of wie weet deed ik het gister al

ja ik maak wat blogjes op voor hand

omdat ik niet thuis ben

maar vlak bij deze sluis in het mooie dorp

Makkum

aan de voormalige Zuiderzee

nu dus

Ijselmeer

  photo sluisMakkum_zps990d409a.png

ff op alleen lezen klikken

geniet de dag

liefs

karel

ff een ps:
ben hier op WP
wat minder als anders

Auteur: fietszwerver

what about me ?

15 thoughts on “waar ben ik”

Geef een reactie

