wens U een heel fijn weekend

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo ik heb een lang weekend vrij

en ikke is dus blij

dat is vrij van het werk bij de baas dan hé

heb hier in huis wat klusjes ik wil klaren

voor ik uit logeren ga wat daagsjes

1 klus hier = wat breng ik U voor moois

pppfffttt

ja echt dat valt niet altijd mee hoor

de klok gaat al richting middernacht

dat eigenlijk al bed tijd

toch

( op 1 na )

🙂

ik blijf ff bij het afscheid van de zomer

en toch best een aardig begin van de herfst

ja toch

<br

  photo Party20on20the20Beach_zps47d8fdc2.jpg

ff op alleen lezen klikken

  photo Loesjevakantiedailyimage_2_zps8fd24e1e.jpg

ff op alleen lezen klikken

geniet het weekend

liefs

karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

18 thoughts on “wens U een heel fijn weekend”

  1. Nu doe je het alweer pfftt
    Die een zal ik dan wel zijn whahaha…die onderste had ik klaar staan.
    Bewaar ik die nog maar ffkes…je gaat nu maar weer uit je oude voorraad een keuze maken want zo raak ik door mijn blogjes heen 😦
    Nu als je zo een feest maar aan kan…trusten

  2. Have nice week end as well, Karel … Thanksgiving Long Weekend here … will go to Banff, as I have 5 days off … sounds like you have some time off work as well … enjoy 🙂 … Love, cat.

  3. goede morgen Karel,
    ja….een hele vrolijke bij het afscheid van de zomer,
    we mogen inderdaad niet klagen met dit mooie herfstweer.
    Geniet van je vrije dagen en probeer er iets leuks van te maken,
    liefs Greetje

  4. Ikke ook blij,ben aan ’t zagen(in de tuin hé)geniet van uw vrij weekend pal…
    Ik ga straks nog wat verder zagen,liefst in de tuin zei vrouwlief…
    Toedeloe Karel…

  5. Ha vakantiegangers in mijn hoofd dat kan natuurlijk niet want daar zit nu een heel klein manneke die we heel vaak willen zien en vasthouden. Gelukkig vind dochter het prima en geeft hem graag uit handen…dus boffen wij…
    Vandaag maar over gelaten aan dianne want die had nog wat in te halen en zo mooi om te zien met welk gemak die gewoon alles doet met de kleine op de arm…leuke foto’s gemaakt van marijn met guus…nu morgen gaan vera en mathijs nog…en dan hoop ik op wat rust voor het gezinnetje…mzl

  6. Lieber Karel einen schönen Abend Genies deine Freizeit und hoffe du hast schönes Wetter,ich glaube für Strand Partie ist es zu Kalt.Wünsche dir eine gute neue Woche lieber Gruß Gislinde

Geef een reactie

