geniet

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo ik heb een lang weekend vrij
en ikke is dus blij
dat is vrij van het werk bij de baas dan hé
heb hier in huis wat klusjes ik wil klaren
voor ik uit logeren ga wat daagsjes
1 klus hier = wat breng ik U voor moois
pppfffttt
ja echt dat valt niet altijd mee hoor
de klok gaat al richting middernacht
dat eigenlijk al bed tijd
toch
( op 1 na )
🙂

ik blijf ff bij het afscheid van de zomer
en toch best een aardig begin van de herfst
ja toch

  photo Party20on20the20Beach_zps47d8fdc2.jpg
ff op alleen lezen klikken

  photo Loesjevakantiedailyimage_2_zps8fd24e1e.jpg
op verzoek pps hier onder
verwijderd
zoek maar waar die wel is
hihi

geniet het weekend

liefs
karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

17 thoughts on “geniet”

  1. Danke lieber Karel wünsche dir auch einen schönen Tag und so kann man wieder alles wegmachen was der Wind und Laub so bringt schöner pps heute haben wir mal Sonne muss heute Mittag zum Arzt habe was Angst aber was solls.Wünsche dir ein sonniges Wochenende liebe Grüße Gislinde

  2. hele mooie herfstvoorstelling van Roosje.
    Jouw blog vind ik schitterend mooi Karel, zwarte achtergrond met rood en witte tekst, houden zo!!!!!!
    zonnige groetjes uit het zuiden, volgens mij wordt het een mooie dag, Greetje

  3. Je kan het nu al allemaal niet meer bijhouden dus als je 100 bent gaat het helemaal niet meer…hj
    Geintje hoor je hebt het druk op je plakstoel…en tussendoor moet er ook nog gewerkt worden…
    Ja dezelfde op dezelfde dag ook nog eens…al stond die van mij er 1 dag eerder al…maar er kwam niemand kijken grijnzzzz
    Zat ik net onder je vorige blog te typelen…en zag ineens tropische…nee moest echt naar de herfst whahaha…dus knippen en plakken
    mzl

  4. … Have a good week end, Karel , you working? … long week end here, since it is Thanksgiving … Harvest is finally done … my double life: farmer versus nurse is done for now… 🙂 … sold my calves ealy this year, as prices were good … Love, cat.

  5. Ja onder je andere blog had je het ook wel gevonden maar zag het op tijd…
    Zo als jij nu maar weet wat je met al die vrije dagen zal gaan doen…in ieder geval froggy een opdonder geven… 😉
    Is er wat speciaals in makkum of zomaar voor de leuk ?
    Slaap ze straks haha

  6. Hallo Karel wir haben heute eine Stadtrundgang gemacht und sind verschlungene Wege gegangen und dabei schöne Fotos gemacht gute Nacht wünscht dir Klaus und eine schöne neue Woche Klaus

Geef een reactie

