ff wat geintjes uit de mailbox en 1 pps :)

mogge lieve bezoekers van mijn blog

  photo unnamed_zps73a15a1b.gif

ja jullie
ikke niet
ik wil wat ondeugende geintjes
uit de mailbox kwijt
hihi

GEZONDHEID!!!

Een man staat ’s morgens op en stelt vast
dat hij luchtbelletjes plast…

… dus hij gaat naar de dokter…

Na vele analyses..
ontdekt de dokter dat de man Champagne plast!!!

Zeer tevreden gaat hij naar huis…
vertelt het aan zijn vrouw …

Zijn vrouw antwoordt:
Cool!! ik ga 2 glazen halen!!

Waarop de man antwoordt:
Neeen! 1 glas is genoeg…
want gij moogt van de fles drinken…


Het nieuwe woord voor 2014 in de
Dikke Van Daele mummelaar

Wat is een mummelaar?


 photo unnamed_zpsa9089995.jpg

Deze korte broek noemen ze een “mummelaar”

De lippen bewegen maar je verstaat er niks van …..



ok deze ging nog
heb de drie volgende verwijderd
leek leuk
maar ik moet toch ook aan mijn bezoek denken
🙂



Onderwerp: ANALYSE

Iedereen vraagt zich af waarom bijna alle terroristen
 afkomstig zijn van Arabische landen ?

Waarom plegen zij bewust zelfmoord voor hun overtuigingen ?

Ziehier een eenvoudige analyse:

In landen waar de islamitische godsdienst heerst:

1- Er zijn geen prostituees
2- Is het verboden alcohol te drinken
3- Is het verboden feest te vieren
4- Is het verboden naar TV programma’s te kijken
5- Is het verboden op Internet te surfen
6- Is het verboden te sporten
7- Is het verboden te toeteren
8- Is het verboden varkensvlees te eten
9- Hun kleding lijkt op lakens
10- Is het aan mannen verboden zich te scheren
11- Is het verboden een douche te nemen
12- Is het verboden naar buitenlands muziek te luisteren
13- Is het verboden naar de radio te luisteren
14- De vrouwen zijn gekleed in grote zakken en dragen een sluier
15- Nooit zal je ergens de kans krijgen een stukje vrouwenborst te zien
16- Je vrouw werd door een andere voor jou gekozen
17- Aan deze zelfmoordenaars belooft men dat zij in het paradijs alles
kunnen krijgen waarvan ze op aarde enkel hebben kunnen dromen…

WEES DAN EERLIJK !
IS JE OPBLAZEN DAN NIET EEN LOGISCHE WENS !!!!!! ?



Een man komt bij het Arbeidsbureau te Den Haag

en ziet daar een kaart waarop een assistent voor
een gynaecoloog wordt gevraagd.
Hij is geïnteresseerd en wil meer weten.
Kun je me meer details geven over deze vacature?
vraagt hij aan de man achter de balie.
De medewerker van het Arbeidsbureau
 zoekt in zijn dossiers en antwoord:
Uuuh… even kijken, hier is het.
Oke, het werk bestaat eruit de dames
 gereed te maken voor onderzoekdoor de gynaecoloog.
Dat houdt in: helpen met uitkleden
 op de rug leggen en even opfrissen.
Dan scheerschuim aanbrengen
het schaamhaar afscheren
en alles even inwrijven met verzachtende olie
zodat ze gereed zijn voor behandeling door de gynaecoloog.
Het jaarsalaris is € 60.000.=
maar ik ben bang dat u naar Groningen zult moeten.
Oh, is daar de vacature?
Nee, die is in Roosendaal
maar in Groningen kunt u achter aansluiten in de rij!


Een straf staaltje Nederlands…
Blijven lezen want het is een goei

Efkes goed volgen…
kan het iets simpeler …?
 (een staaltje nederlands)

Een gast gaat naar zijn dokter (sexuoloog)…
omdat hij niet meer "komt"
Dokter, ik kom niet meer!
De dokter onderzoekt hem en schrijft hem pilletjes voor:
Neem deze pillen.
Als u dan kan komen, kom dan niet meer terug
maar als u dan nog altijd niet kan komen
 kom dan zeker terug.
Enkele weken later staat die vent weer bij de dokter.
Hij zegt tegen de secretaresse:
Juffrouw, ik ben enkele weken geleden
 gekomen omdat ik niet meer kwam.
De dokter heeft me toen pillen voorgeschreven
en hij heeft me gevraagd niet meer te komen
 als ik kon komen
maar dat als ik niet kon komen
 dat ik dan terug moest komen.
Ik heb die pillen dus genomen, en ik ben gekomen
 dus ben ik niet teruggekomen.

Maar ondertussen kom ik niet meer
 dus hier ben ik dan…"

De secretaresse gaat met de dokter praten:
Dokter, er is hier een man aan wie u hebt gevraagd
om niet terug te komen als hij kwam
en om te komen als hij niet kwam.
Hij is gekomen, dus is hij niet terug gekomen
 maar
vandaag komt hij niet meer
 dus is hij gekomen."
De dokter antwoordt haar:
Perfect juffrouw, laat hem komen
De secretaresse:
Dat is wat ik gedaan heb dokter
 en hij is terug vertrokken

 

geniet de dag

liefs
karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

18 thoughts on “ff wat geintjes uit de mailbox en 1 pps :)”

  1. OMG, Karel … so funny … you made me smile for sure … say hello to your piece of Europe, will you … ok, yes, I’m a bit home sick right now, but it will pass … smiles … Love, cat.

  2. Moest nog ffkes terug bladeren waar het over ging…je loopt al te watertanden bij het idee 😉
    En je leest het je bent niet in te schatten al lukt me dat vrij aardig 🙂
    Slaap wel

  3. Mogge karel…ook hier alweer anders
    Maar het klopt nu in ieder geval en ik heb niks te verbeteren…gooi ik de juf maar in de kast hj
    Ja valt me op je komt bij de ene en de volgende dag bij de ander 🙂
    Leuk hè freubelen 😉
    Groetjes en fijne dag

  4. Nu ik kom bij jou de kasten niet opruimen en bij mij ligt er geen juf in de kast…dat was bij wijze van spreken.
    Ga zo maar eens verder met de winterkleding…kan nu wel gelijk alles de kast in.
    Zomerkleding en winterkleding omwisselen…weet ik gelijk wat er nog bij moet komen…winkelen dus haha
    Mzl en fijne werkdag

Geef een reactie

