ik ben aan den wandel

mogge lieve bezoekers van mijn blog

ja het is mijn weekend
en het weer werkt mee
dat ik ben niet thuis
maar ergens in de natuur
vandaag dus hier


Rhenen – Veenendaal

 


Rhenen

is waar ik start
maar al snel loop ik het

Nationaal park de Utrechtse Heuvelrug

in

kom in deze omgeving ook vele
Grafheuvels
tegen

maar er was daar ook eens een
 tabak plantage

nadien zal ik moeten klimmen
en wel de
Elsterberg
op

dan door een oud bos , het

Amerongse Bos

en verlaat zo’n beetje de
Gelderse Vallei

waar in ook een
Slaperdijk
ligt

en zo eindigt een mooie wandeling

geniet de dag

liefs
karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

13 thoughts on “ik ben aan den wandel”

  1. Happy wanderings, Karel, wish I was there … smiles … I am busy with harvesting my garden … just took out the last beets … hmmm, so lovely … and carrots … beans, peas, potatoes, onions and garlic I harvested a month ago … very busy with grain harvest right now … driving grain truck a lot … the trees are bare … the land is waiting for snow … be well, eh? Love, cat.

  2. Het is mooi wandelweer de laatste dagen een lokale bui niet meegerekend.
    Geen wandelen voor mij maar lekker buiten rond het station werken zodat ik ook geniet van deze herfstdagen,

  3. Nee joh dat komt alleen omdat ze vorige keer een keizersnede had…dus zijn ze voorzichtig en ze is op de goede plek…tja en zwaar ???
    Dat horen we achteraf dan wel…is wel spannend allemaal haha
    Trusten

Geef een reactie

