hebben kinderen niet altijd gelijk !

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo en nu
nu is het maandag
na ik mag hopen voor U
een schitterend weekend
ik heb de mijne nog te goed
en het weer lijkt ook dan nog goed

gister sprak ik over het huwelijk
las ik een reactie
dat verliefd zijn het mooiste was
en ja als ik het goed had kwamen toen de scheidingen

nieuw begin
verliefd zijn volgens kinderen

  photo images6Y00ONZN_zps537588cf.jpg

 

geniet de dag

liefs
karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

16 thoughts on “hebben kinderen niet altijd gelijk !”

  1. … if I had 1 free wish, I would wanna relive my last 30 years exactly the same once more … but the first 30 … no way … wishing you a good week, Karel … Love, cat.

  2. Dann wünsche ich dir viel spass bei der Arbeit,ja die Kindheit war nicht schön aber ich würde nie sagen sie war schult an etwas im Gegenteil sie hat mich sehr stark gemacht fürs Leben.Lieber Gruß noch von mir Gislinde

  3. Ha op tijd…wat is op tijd?
    Kijk maar naar de tijd en je weet wel beter haha
    Had nog zoveel te doen…maar ben weer bij en kan weer verder..
    En dat is boodschapjes doen…geniet je dag

Geef een reactie

