wandelen over de Veluwe

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo luitjes
na een geweldig feessie
gister
(kom er op terug)

vandaag met Gerard weer eens weg te wandelen
hij heeft nog een NS vrije dag kaart
en ik een keuzedag kaart
zo op de busritjes na zijn we goedkoop klaar
mag ook wel eens een keer
toch
we lopen de volgende route van het
Veluwe Zwerfpad

Hoenderloo – Otterloo

Hoenderloo
hier lopen we het
Nationaal
Park de Hoge Veluwe

binnen

we komen langs
Jachthuis Sint
Hubertus

en gaan dieper het gebied in en nemen een
kijkje bij het
bezoekerscentrum

we komen niet ver verwijderd langs het
Kröller Müller
museum

of wij daar binnen gaan
ik ben niet zo op beeldende kunst
maar wie weet

wat verder door dit mooie gebied komen
wij dan aan in
Otterloo

geniet de dag

doen wij ook

liefs
karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

9 thoughts on “wandelen over de Veluwe”

  1. Ha karel
    Veel antwoorden op de vragen van gisteren haha…nieuwe dag!
    Wat een rust het toetsenbord en de klok…haha ik weet nog dat dochter er een op haar kamer had en die gooide de batterijen eruit…werd gek van het tikken hj
    Groetjes en geniet je dag

Geef een reactie

