ik ben ff wat jeugd herinneringen ophalen

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zaterdag 20 september 2014

vandaag dus

ben ik hier op het

Purmerplein

  photo Purmerplein_zps3ce43a4c.jpg

ja ik ben daar al ff weg

maar het is daar waar ik als kind opgroeide

en er fijne herinneringen aan bewaar

en door een FB pagina bij de naam


jebentnieuwendammerals

kwamen er meer en meer herinneringen boven

en bekende en minder bekende namen

van buurt en school genootjes

het was zowat elke dag genieten

op de site

heb wat oude kiekjes in pps gezet

hopelijk lijkt het wat

klik op de jongste

dat is

ikke

  photo Vito-Rob-Karel_zps400478b5.jpg

ze zijn in willekeurige volgorde

en ik heb nog het laatste wandel abum
voor U om mee te wandelen
klik maar ff op de wandelstok

 

https://plus.google.com/104883798018961567386/posts/Ugo9ueniBHn
 

 

geniet de dag

liefs

karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

14 thoughts on “ik ben ff wat jeugd herinneringen ophalen”

  1. Altijd leuk om je pps te bekijken, fijne ‘wandel’ zaterdag. Ik vanavond een bezoek animeren, we gaan luisteren naar het burlen van de herten. Hopelijk doen ze hun best.

  2. Ha het is je weer gelukt om je zijkant te laten zakken 😉
    Ja klikken had ik al gedaan en je weet wat ik gezien heb , dus zal verder niks verklappen.
    Groetjes en geniet je dag met de straatboeffies van toen…mzl

  3. Veel plezier met je jeugdherinneringen Karel. Ik weet niet hoe het daar is, maar hier rommelt en dondert het achter mekaar. Prima weer om ouwe foto’s te bekijken bijv.
    Gelukkig waren Diesel en ik terug van onze struinpartij door bos en veld vóór het echt mis ging met het weer.

  4. Tja een sluittag minder en je hebt dit hihi
    Och je vind het wel…nu wij moeten nog eten dus aan tafel nu…groetjes en fijne avond.
    Ha las dat er een ouwetje was die je oren herkende 😉
    Mzl

  5. Nog geen tijd gehad zie ik hj
    Dacht die is gelijk als een blok in slaapgevallen maar valt mee grijnzzzz
    Bij mij zou het oplossen het eerste zijn wat ik zou doen…al roept de bank nog zo hard haha
    Mzl

Geef een reactie

