vraagje voor hen die graag shoppen

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 goh wat zijn wij dan toch netjes
zeer zeker tijdens het winkelen
toch
?

velen van U weten dat ik niet echt ga winkelen
ik ga naar een winkel als ik weet dat die dat wat ik nodig heb
in huis heeft

dus wie weet heb ik het 1 en ander gemist
zo de vraag aan U shoppers is
komt dit bekend voor

  photo 25302_media_peopleofwalmart_com_zps9f53e1f7.jpg

geniet de dag
 

liefs
Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

16 thoughts on “vraagje voor hen die graag shoppen”

  1. Jij gaat wel heel snel haha deze maand is pas half om hoor…en de laatste week herfst met een zomerzonneke…dat zou mooi zijn…
    Zit ffkes uit te puffen want wat is het warm als je aan het werk bent…maar het fijne nu is wat klaar is kan je zeggen zo dat hebben we ook weer gehad…plafond in de kamer moest 2 x en nu maar hopen dat de muren er in een keer goed uitzien want dat vreet tijd…en zolang er aan de muren gewerkt wordt kan ik niet vooruit haha….doe jij maar lekker mak an…nog druk genoeg dit weekend toch? Smakelijk en fijne avond…want tot na het eten ben ik er dus niet….mzl

  2. Nu hier kan de pan op het vuur en opwarmen…klaar zijn we en kunnen aan tafel.
    Je hebt gelijk…volgende week haha…maar het is pas de 19e en dat zit dichter bij de 15 dus halverwege whahahaha…mzl

  3. Hallo Karel
    Moet even rustig aandoen ,ben bij dokter geweest,heb medicatie en probeer de dag door te komen.Vluchtmisdrijf en verkeersagressie meemaken is geen lachertje en de problemen na dat ongeval zijn niet van de poes..niets gebroken gelukkig maar lichte hersenschudding en dikke schouder en veel pijn.Misschien kan ik morgen weer lachen.

Geef een reactie

