Paarse velden

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo U weet woon ik vlak aan de hei
en U weet ook dat ik graag wandel
en ik ben blij dat ik twee lieve mensen
via wat instructies via mail hier in de buurt
heb kunnen laten wandelen en fototjes maken
nu heb ik een hele mooie pps die gaat bij de naam
Purple Fields
openen en met geduld gewoon laten lopen
dan wandeld U als het ware mee

  photo wandelingetje26augustus8_zps7fa83f27.jpg
ff op alleen lezen klikken

ik houd vandaag een rustdag
en rommel wat aan in m’n huisje
 

geniet de dag

liefs
karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

10 thoughts on “Paarse velden”

  1. inen schönen Tag für dich lieber Karel wunderschönes Bild da hatTest du ja Glück mit dem Wetter und am Moor zu leben ist bestimmt sehr schön.Wir fahren Morgen für eine Woche nach Bad-Münstereifel das Wetter soll ja schön werden ich muss mal etwas anderes sehen wer weiß was mästen Monat wieder ist.Liebe Grüße von mir hab einen schönen freien Tag.Gruß Gislinde

  2. … was just in your country … a few hours ago … now I’m here … and continue my life in the prairies … always connected … happy rummaging in your house, smiles … love, cat.

  3. Hoi Karel,
    Bedankt dat je mijn Purple Field mooi vindt en op je blog hebt staan.
    Ook bedankt voor de commentaartjes op mijn blogje.
    Wens je nog een aangename zondag.
    Lieve groet Marianne

Geef een reactie

