gewoon lachen :) toen ik dat plaatje tegen kwam

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 ik kwam laatst onderstaand plaatje tegen
en dacht
wacht

zo ik zeg maar zo ik zeg maar niets
het werd nog een gezond avondje

hihihi

  photo Zo20werd20het20toch20nog20een20gezonde20avond_zpscda0319b.jpg

geloof dat de pps er aardig bij past

vandaag hier weer aan het werk
een was met ook het beddengoed
zo ik dacht ik doe gelijk mijn slaapkamer
eens goed stoffen en soppen
en alles van het bed ff luchten
pppfffttt

geniet de dag
 

liefs
Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

20 thoughts on “gewoon lachen :) toen ik dat plaatje tegen kwam”

  1. Hey, Karel … back in Alberta … had a really good time in Germany and Switzerland … thought of u in Schiphol, but just not enough time to meet this time … Love, cat.

Geef een reactie

