ff geintje tussen door , moet kunnen , toch

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo laten we eens een land bezoeken
waarvan er veel mensen hier wonen
en ook veel geintjes worden verteld

  photo image0011_zps6523ffb8.jpg

Een buiksprekende Nederlandse toerist wandelt
 door een stadje in de woestijn en ziet een Marokkaan zitten.

Nederlander : Ha,wat een leuke hond heb je daar.
Mag ik er mee praten?

Marokkaan : Hond niet spreken.

Nederlander : Hallo hond, hoe gaat het?

Hond : Gaat goed, en met jou?

Marokkaan : (Stomverbaasd)

Nederlander : Is dit je baas?

Hond : Yep!

Nederlander : Hoe behandelt Hij je?

Hond : Heel goed, ik krijg goed eten
 Hij gaat met me wandelen en neemt
 me elke week mee naar de oase om te spelen.

Marokkaan : (Verbijsterd)

Nederlander : Mag ik even met je paard spreken?

Marokkaan : Paard niet spreken.

Nederlander : Hallo paard, hoe gaat het?

Paard : Goedendag Nederlander, met mij is alles oke en met jou?

Marokkaan : (Bijna in shock)

Nederlander : Is dit je eigenaar?

Paard : Yep!
Nederlander : Hoe behandelt Hij je?

Paard: Zeer goed, Hij gaat dagelijks met me rijden en ik krijg de beste haver.

Marokkaan : (Gezicht vertrokken van ongeloof)

Nederlander : Mag ik even met je geit spreken?

Marokkaan : NEE …NEE…Geit liegt !!!!!!!

 

geniet de dag

liefs
karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

12 thoughts on “ff geintje tussen door , moet kunnen , toch”

  1. Eerst je klusjes klaren dan pas een tukkie haha
    Ja viel op dat je bij de andere op wp nog niet was geweest…jij bent een van de weinige die ze beiden bezoekt..samen met edward 😉
    En die uit de krant zie ik nergens…tja dan houd dat ook een keer op…fijne avond en ik ben foetsie…uitrusten haha…mzl

Geef een reactie

