zo ver tevreden

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 

ik ben gister dus begonnen met de grote schoonmaak
doe het mak an en vertrek voor vertrek
ben ik het zat dan
vertrek ik
­čÖé

ik deed de wat ik noem
voorkamer
dus alle bende in de
 achterkamer
kijkt U zelf maar

maar ook mooie natuur beelden
en wel zeer kleurrijk
hopelijk tref ik deze donderdag wat

 photo images_zps43f0834e.jpg
ff op alleen lezen klikken
 

geniet de dag
 

liefs
Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

17 thoughts on “zo ver tevreden”

  1. Zat net je filmpjes te bekijken…dacht eerst dat het oude waren.
    Tja binnenkijken kan niet maar op deze manier kan het ook whahahaha
    Maar het staat weer op de plek en ik kon je zelfs verstaan hj
    Tja de pps en daar mogen wij gratis van genieten…prachtige beelden.
    Slaap lekker

  2. Einen sch├Ânen Tag lieber Karel Fr├╝hjahrsputz im Herbst das habe ich schon hinder mir mache jede Woche alles gr├╝ndlich.Sch├Âne Bilder wieder mal.Hab noch einen gl├╝cklichen sch├Ânen Tag.Lieber Gru├č Gislinde

  3. Hallo Karel wenn man so aus dem Fenster sieht der Herbst ist da und es ist kalt geworden da kann man nur hoffen auf noch paar sch├Âne sonnige Tage viele Gr├╝├če Klaus

  4. Dat doe ik gelijk als ik het kastje uitmest haha…een voor een en mak an…na 3 x is plafond eetkamer streeploos pffttt
    Wel een dag verder…schiet zo iet echt op…maar goed ik ben bijna klaar en dan kunnen we zeggen dat alleen de kamer nog moet…rommel ze maar lekker…en smakelijk zo meteen

  5. Wow…. Karel, wat ben jij goed bezig!!! Het is niet het leukste werk
    maar als alles klaar is ziet het er weer keurig uit en dat brengt voldoening.
    Zeer mooie natuurfoto’s in deze pps.
    Wens je een rustige en fijne avond toe,
    lieve groetjes, Greetje

  6. Ha jij neemt het ervan vandaag hihi
    Ja we zijn dat morgen weer vergeten maar vrees het ergste van de kamer…nog een groter vlak…maar ander plafond…dus ff afwachten. Morgenavond weten we het…pffttt
    Ja die dag extra…heeft ook wel wat gebracht…ik ben nu bij met de poets whahaha
    Kan ik morgen beginnen aan de losse dingen…die dan gelijk weer op de plek kunnen.
    Slaap ze

  7. aha vandaar de vroege klok…
    Nee dat zit niet in de planning…ik wil nu doorgaan…en ja poetsen hoort er ook bij…niks gaat terug op de plaats voor het afgepoetst/gewassen is…en dan kom je erachter dat je toch wel veel glaswerk in de kamer hebt hihi…ook dat moet schoon.
    Wandel ze morgen…trusten

Geef een reactie

