vrij en blij en druk ;)

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo ik vrij tot de 22ste van deze maand
en ik zal wat in m’n huisje bezig zijn
zeg maar een soort van
voorjaarsschoonmaak
vlak voor de herfst
ja die zit er aan te komen hoor
en ik wil daar natuurlijk ook van genieten
dat best kans dat ik soms de boel de boel laat
en aan de wandel ben

  photo wandeling5september055_zps312c9164.jpg
ff op alleen lezen klikken

 

geniet de dag

liefs
karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

16 thoughts on “vrij en blij en druk ;)”

  1. De geluksvogel met wat pech en toch geniet?
    Nu voor velen is de pps van de zwanen gewoon weer nieuw haha
    En ik vond die zo mooi dat ik die overal wilde hebben staan…wie weet komt ie nog wel eens…
    Dus jij gaat gelijk aan de slag morgen na de koffie…pfftt straks haal je hier die 2 nog in ook grijnzzz
    Mak an je bent vrij…zo nu ff klikken nog w8 ff
    Zo dat was de moeite waard…ja de herfst is er vroeg dit jaar…wat een prachtige pps.
    Genieten…doen hè
    Slaap ze

  2. Ha plannen genoeg en je gaat als een speer las ik wel…nu hier is het een slakkengangetje maar klaar komt het whahaha…
    Ja dieren doen het altijd goed in een pps maar vind die met natuurfoto’s ook nog eens mooi en deze extra haha
    En nu dus handig dat er 2 staan haha…kijk daar heb ik de laptop nog voor grijnzzzz
    Groetjes en fijne dag

  3. Kan nog steeds bij mijn kastje en denk dat deze hoek morgen aan de beurt komt…maar eerst het plafond nog een 2e maal in de eetkamer…we hebben nu streepjes grijnzzzz
    En als jij tevreden bent is het goed want tenslotte doe je dat toch voor jezelf…anderen zien daar niks van. Dochter was hier en ziet het verschil niet eens haha…maar dat was de gang en toilet en badkamer…
    Eens kijken of ze straks het verschil in de keuken en kamer wel ziet…fijne avond

  4. Nee plafond moet morgen nog een keer…balen maar is niet anders…
    De keuken zelfde effect en daar is het nu weg.
    Maar hij ziet al op tegen het grote vlak van de kamer…ziet de bui al hangen ook 2 x
    En mijn bril is schoon hoor whahaha
    Mzl

  5. Boren en witten…waarom dan beginnen in een ander vertrek… 🙂
    Afwerken waar je mee begint haha…dan pas verder.
    Ja komt goed hoor de keuken ook..denk dat het komt door het gladde plafond…
    Morgen weer een dag…hj

Geef een reactie

