ik ben vandaag hier , en U ?

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 

net thuis van het werk
en zal bijna gelijk gaan slapen
zo eindelijk weer een dag vrij
hihi

en een mooie dag om te gaan wandelen
door een mooi stuk natuur dacht ik zo
collega Gerard loopt ook weer mee
dat ik ben al vroeg de deur uit

Driebergen –
Maarn

over mooie landgoederen



Bornia en Heidestein

waar nog overblijfselen zijn van een oud
spoor

wij vervolgen onze weg over de
 Oude
Postweg

welke liep tussen Amsterdam en Arnhem
ik ken een deel er van bij mij in de tuin
en zo komen we in het dorpje
Austerlitz
bekend natuurlijk door de
Pyramide

we lopen door nog wat prachtige landgoederen
Den Treek –
Henschoten

en komen er een koepel tegen en wel de
Koepel van Stoop

via een gebied dat gaat bij de naam
Koeheuvels
lopen we zo naar het station in
Maarn

geniet de dag

liefs
Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

16 thoughts on “ik ben vandaag hier , en U ?”

  1. Ha als ik lees hoe jij ook geniet van zijn aanwezigheid dan zit dat wel goed…je hebt een wandelmaatje en is toch anders dan alleen lopen…
    Ook al moet je hem in toom houden whahaha…trusten

Geef een reactie

