elkaar het licht in de ogen gunnen , dus ik zeg geven en nemen

mogge lieve bezoekers van mijn blog

middernacht thuis van het werk
volle mailbox en reacties onder blogs
ik ben weer aardig bij
en sluit zo de hele bende weer af
en ga hopelijk een gezonde
nachtrust tegemoet
hopelijk heeft U die ook

Grapje-of toch niet?

  photo Veelzeggende20karikatuur_zps6e294545.jpg
ff op alleen lezen klikken
Toch mooi als je met zo’n eenvoudige tekening
 een heel verhaal kan vertellen.

eigenlijk is het dus niet zo mooi
maar wel degelijk waar
ik heb er een naar mijn bescheiden mening
de juiste pps in gezet
hopelijk deelt U die mening

 

geniet de dag

liefs
karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

10 thoughts on “elkaar het licht in de ogen gunnen , dus ik zeg geven en nemen”

  1. goede morgen Karel,
    niet omdat deze ppsx van mij is maar deze past er werkelijk prima bij,
    vond het leuk om weer eens te zien, dankjewel.
    Fijne dag voor jou met zonnige groetjes,
    jaaaaaaa…… we krijgen weer zomer….
    liefs Greetje

Geef een reactie

