ik wens U zomers geluk of gelukkig keert de zomer weer !

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zaterdag en zondag
alias weekend
waarom die twee dagen zich nu altijd
verstoppen in één woord
ze zijn los van elkaar toch ook mooi ?

zo vind ik de wijsheid hier onder ook zo mooi
en dan geluk – wat is geluk
zie de pps wie weet staat het er in

 photo Wat20is20geluk203_zps3681bf43.jpg
ff op alleen lezen klikken
 

de zaterdag staat bij mij in het teken
van wat HuisHaten
en de ketting van de fiets spannen
ik hoorde wat van de week , stap af maar kon niets vinden
maar ja toen had ik het snel door
en zal ik dus ouderwets aan het sleutelen

  photo Zuinig20op20geheimen_zpse029daca.gif
ff op alleen lezen klikken

de zondag ben ik anders als hier boven staat
alleen onderweg voor een mooie wandeling
en het lijkt alweer wat op de zomer
en de dagen er na zeker lieve mensen
geniet er van

ik wens U allen een fijn weekend

liefs
karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

18 thoughts on “ik wens U zomers geluk of gelukkig keert de zomer weer !”

  1. hi Karel,
    twee leuke en mooie ppsjes op de terugkeer volgende week van de zomer,
    tenminste als de weergoden het bij het goede eind hebben.
    Woensdag, donderdag en vrijdag wordt het zelfs heel fraai, kunnen we ons voorbereiden om iets te gaan ondernemen…….
    Geniet van je weekend en probeer er iets van te maken,
    liefs Greetje

  2. Die komma natuurlijk 😉
    Mogge karel…ja 6 van die koters waar er 4 van nog zo in de wc kunnen zakken…zal de ontstopper vast klaar zetten hihi
    Best wel leuk dat er weer een klein babytje komt…beginnen we weer van voor af aan…
    Mooie ppsjes en zal bekennen dat ik ze plaat voor plaat gekeken heb,,,
    Ik klik graag whahaha ~!@#$%^&*()_+|}{“:?><,./;'[]\=- is je toetsenbord misselijk?
    Groetjes en geniet je dag

  3. Hey Karel,je hoeft niet altijd een antwoord te geven in ’t gastenboek.
    Een gewone hey of pssssssst is voor mij ook al goed hoor…
    Weekend vloeien in één & ik ben een zwak man (hmm)

  4. Nee jij gaat wel heel snel…dat maakt 6 haha
    Nee is niet leuk op dezelfde dag jarig zijn maar denk dat deze eerder komt de 1e week van oktober…daan is van de 17e
    En lukt het mak an doen?
    Mzl

  5. Have a good w/e, Karel … will come to Europe Sept 07 via AMS … on family matters … going on to Zuerich … don’t think I have much lay over time in order to meet though … Love, cat.

  6. 6 omgekeerde haha
    Hoe kom je daar nu weer bij….we hangen ze niet allemaal ondersteboven in de pot 😉
    Ja vond het al stilletjes…maar zei ik al op blogger haha
    Smakelijk en dat tukkie heb je al gehad dus wordt het een lange avond grijnzzz
    Mzl

Geef een reactie

