ik noem het maar ” politiek correct “

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo luitjes zit aan het laatste bakkie leut
op de woensdag morgen
en denk wat zal ik U eens voorschotelen
een glimlach aan U ontfutselen is nog steeds
mijn doel en gaat me toch ook aardig af
maar U moet toch ook eens weten
hoe voor ik daar zit te zweten
dag in dag uit
PPPFFFTTT
🙂

Een kanjer van een Marokkaan, atletisch gespierd
 bijna 2 meter groot, om en bij de 120 Kg,

zit in zijn stamcafé al een tijdje aan de bar
 wanneer er plots een homofiel binnenkomt.

De homo – vol bewondering voor de lichaamsbouw
 en de zongebruinde teint van de Marokkaan
 zet zich neer op het stoeltje naast hem en bestelt een Bailey’s.

Na enige tijd raapt hij al zijn moed bijeen, schraapt zijn keel
 en fluistert in het oor van de Marokkaan:

Moet ik u eens een super lekkere blowjob geven?

De Marokkaan aarzelt geen seconde en geeft
de homo een vuistslag pal in zijn aangezicht,

waardoor deze van zijn barkruk valt en plat op zijn rug terechtkomt.

De Marokkaan staat recht en schopt de homo penalty-gewijs het café uit.

Buiten verkoopt hij hem nog het pak rammel van zijn leven
 zodat de homo volledig uitgeteld naast de afvalcontainer achterblijft.

De Marokkaan, enigszins gekalmeerd nu, gaat terug het café binnen
 en neemt weer plaats aan de toog.

De cafébaas zegt: Amaai Jamal, zo kwaad heb ik u nog nooit gezien.
Wat heeft die homo u gezegd om u zo van de wijs te krijgen?

De Marokkaan antwoordt: Ik heb het niet volledig begrepen
 maar het was iets in verband met een job ….

onderstaand een pps welk zich in Belgie afspeelt
maar zal dat zich ook in Nederland afspelen

 photo images0BEIYTJQ_zpse56fb723.jpg
 

en nu krijg ik zeker geen glimlach
maar wou het toch ff kwijt

geniet de dag

liefs
karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

12 thoughts on “ik noem het maar ” politiek correct “”

  1. Och de reageerders hier geven geen boze reactie…het niet snappen van de regeltjes komt wel al naar boven en ja er zijn zoveel grappen over dat het best kan om die te plaatsen…doen we over de belgen ook toch ?
    Ne deze halve belg gaat verder….mzl

  2. Ik vrees dat de situaties waar ook ter wereld er niet gemakkelijker gaan op worden en wij zullen er niets aan kunnen doen Karel.Dus trek ik altijd de natuur in en gooi alles overboord. en geef muizenissen geen kans.

Geef een reactie

