blog voor 2 dagen waar of vals ?

mogge lieve bezoekers van mijn blog

na een fijne zondag
is het weer maandag
ik is nog vrij en dus blij
en zal wel zien wat de dag mij brengt
en is dat zo
?


zo beste mensen
het staat er als zijnde de
waarheid

 photo Pijl75_zpsda0e24ba.gif


eerst ff scrollen



 photo Pijl75_zpsda0e24ba.gif

 photo Wijzendehandnaarbenenden_zps366cffb4.gif



ja daar onder

 photo Verendehand_zpsc5b1e6da.gif


niet nieuwsgierig worden

 

  photo Verendehand_zpsc5b1e6da.gif


  photo DeWaarheid4-01_zps72c79e2e.jpg

  photo DeWaarheid4-02_zps27926d70.jpg


 photo DeWaarheid4-03_zps88667a26.jpg

  photo DeWaarheid4-04_zps8b5b46d5.jpg


 photo DeWaarheid4-05_zps996b3b91.jpg

geniet de dag

liefs
Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

27 thoughts on “blog voor 2 dagen waar of vals ?”

  1. goede morgen Karel,
    een mooi blog vandaag vol met waarheden,
    geniet op je vrije dag nog even van de zon, ik zit ook buiten,
    straks wordt het weer behoorlijk nat, pffff……
    Fijne vrije dag met lieve groetjes, Greetje

  2. Einen schönen guten Morgen lieber Karel,so schöne Bilder und vieles so wahr ich kenne das Bier gar nicht trinke schon mal ein Alster oder Wein.Grüße und was Sonne für und eine gute neue Woche.Gruß von mir Gislinde

  3. Ik kom weer eens langs Karel. Ben even niet veel op wordpress. Zat even niet goed in mijn vel. Last van mijn schildklier. Zo en daar kan je goed beroerd van worden. Gaat nu weer een stuk beter. Fijne dag en Groetjes Annabel

  4. De vraag waar of vals…we zullen het morgen weten maar het lijkt wel een weekblog zoveel te zien. Mijn voorkeur is de 3e en de laatste…de rest had je in de mappen kunnen laten zitten grijnzzzz
    Mzl en wandel ze…

  5. Guten Morgen lieber Karel ein anderer Bog ist auch schön wir haben schon wieder Regen das Wetter viel einfach nicht besser werden,habe gestern Apfel Kuchen gebacken Äpfel hatte ich von der Ahr mitgebracht.Hab noch einen schönen Tag liebe Grüße Gislinde

  6. Hoi karel
    Ja het plaatje aanpassen kan ook maar doen we niet haha
    Nu die apen gaan we binnenkort van dichtbij meemaken…heb er al zin in…met de 5 kleinkindjes erbij. De laatste keer dat wij er waren is alweer zeker 30 jaar terug.
    En jij zit vandaag dus op de plakstoel…had ik gisteren en beviel me prima haha
    Mzl en geniet je 60+ dag

  7. Voordeel van eigen baas zijn… 😉
    En of het zolang mooi zal blijven…dacht maar een dag 🙂
    Hoe dan ook zal duimen want als jij mooi weer hebt hebben wij het ook toch?
    Trusten

  8. Nu jij geloofd meer in de voorspelling dan ik…eerst zien dan geloven whahaha
    Maarwel fijn dat het minder koud wordt want zit hier met een dik vest…vertik het om de verwarming hoger te zetten…slaap ze

Geef een reactie

