zonnige zondag

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zondag
ik ben zo weg naar
de verjaardag van een broer
maar of deze ook zonnig zal zijn
ik heb mijn bedenkingen
dus ik dacht wacht
ik breng U een zon opkomst
en ondergang
en 1tje die daar tussen past
maar die ziet U vanzelf wel

  photo Molen-Harkstede-zons-opkomst_zps67341814.jpg

  photo fitis-zonsondergang-paal-sd_zpsba006e62.jpg

  photo Afbeelding1_zpse6967b58.jpg

rest mij U toch een
zonnige zondag te wensen

geniet de dag

liefs
karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

17 thoughts on “zonnige zondag”

  1. mooie ppsjes Karel van de zonsondergangen en een felicitatie voor je broer.
    Het schijnt vandaag een zonnige dag te worden, hoop het, kunnen we met visite buiten zitten,
    fijne dag voor jou, geniet er van,
    lieve groetjes Greetje

  2. Einen schönen Tag lieber Karel auch meinen aller Herzlisten Glückwunsch für deinen Bruder wunderschöner pps sind wieder in Köln das Wetter war nicht so gut.Wünsche noch einen schönen Nachmittag lieber Gruß Gislinde

  3. Wat me niet lukt…om er zo uit te zien als op die laatste foto van de laatste pps…
    Ja sliep nog maar niet lang meer om half 10 ging de telefoon we zijn er over een half uurtje 😉
    En ja dat was haasten want wilde nog douchen en in de kleren
    Fijn feessie hj

  4. Krulspelden wat zijn dat 😉
    Ja was pas een half uurtje op dus dat werd haasten…maar geeft niet we hebben het gered…as al beneden toen ze aan de deur stonden…jij druk ??? Hoe kan dat nu whahaha
    Mzl

  5. Nee jij zou in je nachtgewaad de deur openen zeker…nu ik niet whahaha
    En nee was geen haasten gewoon opschieten grijnzzzz
    En jij geslaagd feestje gehad en weer helemaal bij met de familieperikelen?
    Mzl

  6. Hallo Karel mooi deze presentatie.van de zonsondergangen prachtig+ de mooie muziek
    compliment Karel maakt er een mooie week van Gr Cees

Geef een reactie

