HH aanpassen aan het weer

mogge lieve bezoekers van mijn blog

een pracht wandeling gister
2 x 3 druppels regen
anders niets dan mooie natuur
ik geniet zo ie zo van zo een wandeling
nu genoot ik weer van
ik noem net maar een jonge hond
welke voor het eerst los loopt in de vrije natuur

  photo wandeling20augustus67_zps79d8989e.jpg

ik hoop de link werkt

  photo wandeling20augustus11_zps764a8be0.jpg

trouwens vandaag een nog mooiere dag
als ik wakker wordt maar eens kijken
wie weet ben ik weer pleitte voor de dag
vrijdag is regen
doe ik dan het HH

geniet de dag

liefs
karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

16 thoughts on “HH aanpassen aan het weer”

  1. Ha denk ik bij de onderste kom ik in de google album maar zit er een pps verstopt…en ja daar kom je van tot rust…je kan alleen maar lezen en kijken…die van de zorgen in je schoenen stoppen als je gaat slapen is een goeie…al staan er meer in de wel te doen zijn hj
    En wat heb je weer een mooie serie foto’s…
    Trusten

  2. de link werkt in ieder geval. We zullen zien wat het weer ons brengt. De herfst kan nog mooi zijn dus zoals je leest ik wanhoop nog niet.
    Vandaag mijn laatste werkdag voor deze week.
    Geniet van je dag.
    Groetjes

  3. Ha jij een luide spreker…hard getaald …wat verrassend hj
    Vind het al leuk dat jij zo kan genieten van gezelschap…maar vandaag de rust opzoeken en mailbox legen grijnzzzz
    Ja dat krijg je als je de hele dag de hort op bent…mzl en geniet ook deze vrije dag

  4. goede morgen Karel,
    aan de mooie foto’s te zien hebben jullie weer een pracht wandeling gemaakt,
    met alles er op en er aan, lekker weer, pilsje, eten, enz…
    Tevens heb je een mooie rustige pps van Nadia geplaatst met fijne teksten er bij,
    geniet vandaag van een zoals het er hier nu uit ziet van een mooie zonnige dag,
    liefs Greetje

  5. Ha vandaag ga je voor de rust en de stilte…maar met gezelschap was ook leuk…en voor herhaling vatbaar….dus weer een fikse wandeling plannen en beide moeten dan vrij zijn hè
    Veel lezier en wandel ze…

  6. Een stadswandeling?
    Of daar ook de natuur in…hebben wij laatst met de meidendag gedaan die stadswandeling en is best leuk als je de mooie plekjes weet te vinden. Wij hadden er een fotozoektocht bij….
    Fijne avond

  7. Hallo die Karel,
    Eigelijk moet ik schrijven, hallo die Karel en Gerard.
    Het zijn weer mooie foto’s en ik geloof en denk dat jij het best gezellig vind zo met Gerard erbij.
    Het is een gezellige en vrolijke gozer.
    Ik heb er weer van genoten en in stilte ben ik best een beetje jalours op jou leuke en mooie uitstapjes.
    Ik zou zeggen; vooral doorgaan.
    Groeten, ook aan Gerard. Jan.

  8. Dag Karel,
    Prachtige foto van je wandeling, en de hei ook al heel mooi in bloei.
    Jammer dat het mij niet meer lukt zulke wandelingen te maken
    Alvast een mooi weekend
    Lieve groet Marianne

Geef een reactie

