wandeld U mee , leuk

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo eindelijk een paar dagen vrij
pppfffttt
🙂

probeerde gisteravond nog eerder weg te komen
nu dat is niet gelukt dus
zit ik bij middernacht dit blog te maken
en zit de mailbox boordevol
zal zien waar ik aan toe kom
de wekker loopt om 06:30 af
maar de dagen er na maak ik wel een inhaal slag
wens U een goede nacht en wie weet loopt U morgen
digitaal hier mee

het plan is te gaan wandelen
samen weer met collega Gerard
en daar hij wel eens

Paleis Soestdijk

en

Kasteel Drakensteyn

wilde zien heb ik een NS route gepakt
welke start in
Baarn

en loopt langs de boven genoemde optrekjes
nu zal er van deze gebouwtjes weinig te zien zijn
alhoewel het Paleis van de weg goed te zien is
het Kasteeltje ligt goed verscholen in de bossen bij de
Lage Vuursche

voor wij dit dorp binnen wandelen
 en een pannenkoekzullen nuttigen
komen we door
De Stulp

en langs het

Pluismeer

deze route gaat verder naar eindpunt
station Hollandsche Rading
maar ik ken dit stukje tuin van me goed genoeg
om van hier door naar huis te wandelen
via een mooi bosgebied
zoals er is het

Maartensdijksche Bosch


Landgoed Pijnenburg

komen we uit bij het
welke pdf ik omzette tot pps

Laarderwasmeer

ja dan zijn we bijna thuis
heb nog een al wat oude lucht foto
waarop mijn hutje te zien is onder een rood kruisje
na wat uurtjes wandelen door het bos
komen we er bij het gele rondje dan eindelijk uit

  photo Mijnhuisenbuurt_zpsba4299c6.jpg
ff op alleen lezen klikken

ik heb een prachtige natuur pps
onder m’n hutje gelinkt
daar het voor mij een mooie uitval basis is
om mooie natuur op te zoeken
en ik hoop vandaag ook te delen

geniet de dag

liefs
karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

13 thoughts on “wandeld U mee , leuk”

  1. Wens je een hartstikke mooie wandeling toe Karel,
    wat een verrassing dat onder het plaatje een ppsx van mij zat, dankjewel.
    Ik kan me trouwens nog veel herinneren van de mooie omgeving toen we er gefietst hebben.
    Fijne dag met zonnige groetjes, liefs Greetje

  2. Nee hoor karel…heeft in april ook op kronkels gestaan …hihi je vergiet werkt nog goed whahaha
    Ja ga jij maar lekker van de rust genieten en wacht op de vlinder…of is het te druk met gerard en vliegt de vlinder verder haha…wandel ze…mzl

  3. Het is zeker een mooie…had ik dat nog niet gezegd dan?
    Vind ze allemaal mooi van greetje…dus geen beestje te zien of ze rennen weg als de jonge hond gaat dartelen 😉
    Je zal wel moe zijn…morgenavond ik ook haha
    Trusten

Geef een reactie

