vakanties lopen op hun eind

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo nu is geloof ik in heel het land
de vakantie voorbij
toch !
de pps vandaag deed mij denken aan een pracht
fietsvakantie door een prachtig land
zocht gelijk het dagboek er weer eens bij
ga het scannen en zien in een soort van krantje te maken
kunt U er ook eens door bladeren
vandaag nog niet hoor hihi
mak an met me


  photo RondjeNoordEngelandenSchotland8-97097_zps3ec17a42.jpg


ik weer naar het werk
maar dus ook de vakantiegangers weer

geniet de dag

liefs
karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

11 thoughts on “vakanties lopen op hun eind”

  1. Een ouwetje uit 2009 maar het blijft een mooie en past uitstekend bij je fietsje 😉
    Ja als eenieder nu zichzelf kon zijn…en leren van de fouten die al gemaakt zijn dan zag de wereld er vast heel anders uit….weer genoeg blogjes hè hihi
    Ja je moest je eens vervelen…trusten

  2. Eva mag nog 2 weken vakantie genieten en Jasper zelfs tot eind september. Het weer is niet meer in vakantiestemming maar dat laten we niet aan ons hart komen. Nu ben ik net terug van de garagist die wat moet herstellen aan de auto.Zo zijn we weer volop bezig.
    Groetjes en fijne dag.

  3. Hallo Karel die Kinder fanden es paradiesisch so viele leckere Sachen gibt es zum Frühstück die Kinder waren davon so begeistert das haben wir immer wieder gehört schönen Montag Klaus

  4. Ha grapjas daar wil ik niet op lijken en staat gewoon in de pps wanneer die gemaakt is whahaha…gewoon een kwestie van opletten wat je ziet en leest…
    En dat jij niet weet wat vervelen is dat weten we wel…nog even en het is hier drukker dan op blogger 😉
    Groetjes en fijne werkdag

Geef een reactie

