een vriendelijk woord = soms ver te zoeken , alles = ikke ikke

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo de laatste dagen wat geintjes
op m’n blog en een waarschuwing
dat stelen uit die vrachtwagen is eigenlijk geen geintje
ik zou die lui opsluiten voor 65 jaar . uit
van andermans spullen blij je af
. uit

nu een vriendelijker toon
helaas bereik je die boeven er niet mee
maar ik kan U vertellen het doet veel goed
en een ieder heeft het nodig ook
ziet U dit kleine plaatje
nu klik er maar op
moet U eens zien
waar een klein plaatje
groot in kan zijn
 

  photo naamloos_zps593a6a32.png
ff op alleen lezen klikken

ik hoop dat mijn baas dit ziet
domme KareL
die en zijn ding hebben geen zin in jou
commentaar

toch zeg ik
geniet de dag

liefs
karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

15 thoughts on “een vriendelijk woord = soms ver te zoeken , alles = ikke ikke”

  1. Een prachtige is het en ook je baas wil wel een vriendelijk woord of een schouderklopje 😉
    Ben benieuwd hoeveel er zijn die je tekst snappen…zonder achtergrondinformatie hihi
    Slaap ze

  2. Dankjewel Karel voor het plaatsen van deze ppsx.
    Inderdaad, een vriendelijk woord heeft ieder mens nodig, het wordt alleen (vind ik) in deze tijd zo weinig gegeven. Ik begrijp waar het om gaat….. van mijn kant heel veel aardige woordjes voor jou en een fijne dag toegewenst, liefs Greetje

  3. Denk idd die en hier en op fb komen het wel door hebben ja…
    Maar goed je baas zal het wel niet lezen grijnzzzzzz
    Och ik zou het zo kunnen verzinnen whahahaha, maar opschrijven is een ander verhaal …
    We doen nu ieder ons eigen ding…opa de krant en ik de pc…zo heerlijk rustig jaja…
    Geniet je vrije dag…
    Was het nog vroeg geworden vannacht?

  4. Dit ppsje kende ik natuurlijk maar het is inderdaad waar.Mensen zijn niet vriendelijk meer tegenover elkaar en nochtans kost het geen geld en gaan er door vriendelijk te zijn voor je” telkens weer andere deuren open

  5. Nu tussen half 3 en 3 waren ze beide wakker, dus nog een flinke tijd om naar het park te lopen…de mams zou om half 6 thuis zijn…dus Mathijs de wandelwagen in en vera op de step…
    Is daar echt leuk…klimrekken en een boomschommel hangt er…maar de favoriet van deze 2 is een mega treurwilg met hangende takken tot op de grond…en ja dan verstoppertje spelen…of piep om de boomstam heen…want ja daat kan ik me nog achter verbergen…dus rondjes rennen om de boomstam en tikkertje gedaan…om 5 uur waren we weer terug…samen wat drinken en krentjes…en vera wilde wel weer met de klei spelen…dag is om mams komt binnen haha

  6. Nee dat half uur was om wakker te worden…beide hj
    Ruim anderhalf uur in het park geweest…daar vliegt de tijd haha
    Ja was een geslaagde dag zeker weten…zowel voor de kleintjes als voor ons.
    En de knuffels en kusjes bij het naar huis gaan en zwaaien zeggen de rest whahaha
    Mzl

Geef een reactie

