lang leve de varkensvlees worstjes :)

mogge lieve bezoekers van mijn blog

kom een geintje tegen in de mail
en vond er wel een passend filmpje bij

ik zeg U niets mis met varkensvlees

Ongelooflijk je moet er maar aan denken , is
nog juist ook
en als ze droog genoeg zijn, opeten en twee verse hangen.
Het moet niet altijd duur zijn hé !

EEN GOED MIDDEL TEGEN AUTODIEFSTAL….
GEWOON WAT VARKENSVLEES !!!
ZEER DOELTREFFEND IN BORGERHOUT –
WILLEBROEK- ANTWERPEN – ANDERLECHT – SINT GILLIS
 BERINGEN – GENK – HOUTHALEN-HELCHTEREN
en SCHAARBEEK
dus zal het elders ook wel zijn vruchten afwerpen.

  photo ATT00001121111_zps1cc0e9ca.jpg

zou toch mooi zijn of niet
en dat terwijl vruchten zo ie zo wel afvallen
houd de ogen open

geniet de dag

liefs
karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

14 thoughts on “lang leve de varkensvlees worstjes :)”

  1. goede avond Karel,
    ben er weer, ondanks de vele regen heb ik zeer genoten van mijn uitstapje naar Frankrijk,
    vind het ook weer heel fijn om thuis te zijn.
    Leuk filmpje trouwens.
    Fijne avond verder met lieve groetjes, Greetje

  2. Als jij een verhaal maar half verteld moet ik gaan raden en daar komen rare dingen uit whahaha
    En die krullen zijn nog lange niet grijs en krullen van de regen dat lukt wel 😉
    Trusten

Geef een reactie

