tijd = tijdloos

mogge lieve bezoekers van mijn blog

ik heb ook een klok
en die zag mij zeg maar om 23:30 uur thuis komen
gelijk ff aan het HH
ja want morgen komt de vuilnis man
dus alle prullen bakken geleegd
de zak in de container en die aan de straat
toen ff onder een frisse douche
en ja hoor nog vlot  om 23:50 uur zit ik dit stukje te typen
met zeg ik U een welverdiende pint
zal ik aanstonds zien wat uurtjes te slapen
wil straks als ik wakker wordt eerst ff naar de suup
die hebben o.a mijn koffie in de aanbieding
en U weet het die koffie is van levens belang
toch !
geniet van de mooie pps
en van andere mooie dingen

  photo klok-tijd1_zps50a121a8.gif

geniet de dag

liefs
karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

8 thoughts on “tijd = tijdloos”

Geef een reactie

