druk als een klein baasje pppfffttt

mogge lieve bezoekers van mijn blog
ik plaatste ff het laatste filmpje
van Schiphol tv
klik op foto hier onder

IMAG1009

ik ben de komende dagen

aan het werk als een paard

komt zo

zaterdag komt broer Bert

en brengen we een zooitje ouwe zooi

van de schuur naar de stort

dus ik zal in de ochtenden in de schuur zijn

en ja dan met de trein van 12:00 naar het werk

pppfffttt

  photo Bierpaard_zps4881e30a.jpg

ff op alleen lezen klikken

heb wat kiekjes nog van de laatste wandeling

  photo wandeling5augustus1_zps622e17c4.png

geniet de dag

liefs

karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

9 thoughts on “druk als een klein baasje pppfffttt”

  1. Dat was een serieuze wandeling Karel en de wandeling leverde je heel wat mooie foto’s.
    Ik wens je dat het opruimen vlot mag verlopen en je toch wat oplet je niet teveel te vermoeien want je moet nog gaan werken nadien

  2. Je was te vlug nieuwe blogjes waren er nog niet hj
    3 te gaan en die ene nog goed lezen grijnzzzzz
    Druk druk druk haha
    Zal aan de blonde kraag liggen…o nee die zitten in blikjes niet whahaha
    Trusten

Geef een reactie

