loopt U ff mee

mogge lieve bezoekers van mijn blog

ik ben vandaag aan den wandel
en wel van
Dieren naar
Brummen

en kan ik mooi mijn laatste keuze dag
gebruiken voor de reis heen en weer
ik starte 2 x eerder in Dieren
liep toen naar Velp
en ook toen over de


Carolinaberg


waar 14 paden alle kanten op gaan
ik pak hier het 4de rechts af
en volg deels het

Veluwe Zwerfpad

en wat verder ook het

Maarten van
Rossumpad

het
Nationaal Park
Veluwezoom

is een pracht gebied om te bezoeken
vele mooie

 Beken en Sprengen

kom ik tegen

als ik loop naar

Laag-Soeren

of ik het bezoek , geen idee

ik had er nog nooit van gehoord


Veluwsche Stoomtrein Maatschappij


zo de wandeling nadert het einde
en ik loop langs het

Apeldoorns kanaal

naar het station in Brummen

U kon zo wat mee lopen

en zien waar ik zo de dag door bracht

geniet de dag

liefs
karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

11 thoughts on “loopt U ff mee”

  1. Vermoeiend was dat hoor…veel gelopen en geshopt…idd morgen al vroeg naar het feestje.
    Er kwam in de voormiddag nog niemand en dan moet ze zo lang wachten…dus gaan wij vroeg…zijn we maby ook weer vroeg thuis haha…mzl

Geef een reactie

