groetjes

mogge lieve bezoekers van mijn blog


zo luitjes
ik had gister een prachtige wandeling
en dus een top dag
maakte ook wat kiekjes
nog ff nakijken en U ziet ze ook
vond ook 2 kiekjes op de mat
met een verzoek achterop
dus ikke is snel klaaR
 

  photo groetjesvandezusjes_0001_zpsf948a7b3.jpg

  photo groetjesvandezusjes_0002_zpsd0107e7c.jpg

nee zo werkt dat niet
karel
ik hoor al jullie mopperen
nu vooruit , ik was een dag weg in de natuur
wel een heel andere dan de Veluwe hier boven
dus ik doe water bij water
en kom hier uit

  photo Grutto080509C_zps8504aeb7.jpg

oja ik las een vraag van een EX collega , via
FB
of de hei al bloeide , ik zal vandaag eens kijken

geniet de dag

liefs
karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

10 thoughts on “groetjes”

  1. Dus een genietdag…mooi want morgen is het weer over en mag je weer gewoon gaan werken hj
    Wij oppassen en morgenavond 2 logetjes…tot maandag. Dan een verjaardag en dagje rust en weer een verjaardag…dus do kan je me opvegen haha
    Mzl

  2. Is wel een beetje veel in nog geen weekje hihi
    Maar goed dan raap ik mezelf wel bij elkaar…dat moet nog lukken whahaha
    Ja jij weer aan het werk maar dit is ook werk, al is het leuk haha
    Mzl

Geef een reactie

