wandelen

mogge lieve bezoekers van mijn blog


zo luitjes

gister het HuisHaten gedaan

kan ik vandaag aan de wandel gaan

en zo U ziet zoek ik de zee weer eens op

maar toch meest de duinen

al zijn die daar niet hoog en breed

  photo wandeling30juli_zpsa4f4832f.png

start is

Hoek van Holland

aan de overkant van de Nieuwe Waterweg

ligt de

Maasvlakte

die laat ik achter mij en loop langs de
Noordzee

dan weer er even van weg

de duinen zijn hier laag en smal

langs plaatsje

‘s-Gravenzande

maar nooit ver weg van de zee

wandel ik als het ware langs de grens van het

Westland

 en ik kom via slag Beukel weer aan de zee

tot het oude visserplaatsje

Ter Heijde

ik loop over de Slaperdijk met links het strand
en zee

en na zeg een KM of 14 ga ik meer het land in

en kom bij

Madestein

en verder langs

Loosduinen

naar

 Ockenburg

alwaar deze wandeling eindigt

en ik de bus pak naar

Den Haag centraal

en wie weet loop ik nog eens het vervolg

van deze verder via


LAW 5-2 (02)

geniet de dag

liefs

karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

7 thoughts on “wandelen”

  1. Nee karel je bent te vroeg…om middernacht…
    Maak je gewoon een pitstop whahahaha
    En nee dat was niet de reden je was gewoon in slaap gevallen grijnzzzzz
    Dus kan je zo meteen de slaap niet vatten weet je wat je kan doen hj
    Fijne dag morgen maar voor nu slaap lekker

  2. nou Karel, dat schijnt weer een mooie dag voor je te worden,
    volgens de weermannen heb je het weer mee,
    ‘k zou zeggen geniet er met volle teugen van en een hele fijne dag toegewenst,
    wij hebben hier zojuist een fiks noodweer overleefd….pfff.
    lieve groetjes, Greetje

  3. Maar een appel daar was ze vast niet tevreden mee…en ja er waren al meer missies haha
    Jij aan de wandel en ik zal zo eens op de linken klikken…geniet je dag en wandel ze…mzl

Geef een reactie

