vult U de titel in

mogge lieve bezoekers van mijn blog


zo luitjes
de nachtdiensten voorbij
waren erg druk
maar ik heb ze overleefd
en gister goed omgeschakeld naar het slapen in de nacht

zondag morgen rijd de vroegste trein wat later
dat ik liep ff naar de U inmiddels wel bekende
bloemenzee
ik kreeg daar toch een brok in de keel
als je dat alles ziet en leest
ja mensen dat tikt er in

als U klikt op de plaat
ziet U mijn filmpje

  photo IMAG1009_zps901d3ec5.jpg

zocht in mijn pps archief naar een passende pps
en ik vond het , een prachtige van de hand van
Greetje
ik hoop en weet dat U het met mij eens bent
die past helaas maar al te goed

  photo naamloosnieuw_zps9acf5300.jpg
ff op alleen lezen klikken

mag ik een kanttekening plaatsen
nee niet bij de pps
niet bij de bloemen
niet bij de hierna volgende pps
mij toegezonden
U moet weten hoe ik denk en dingen zie
ik geloof niet in welke god dan ook
maar heb respect voor een ieder

en juist daar wringt de schoen
de verschillende geloofjes
dragen de in mijn ogen
verkeerde schoenen

de volgende pps
is vol van afschuwelijke beelden
ik kreeg die van een blog vriend
Wolfgang
danke


 photo 2308_76faeae6ef16de429128cab4e75edb51_zpse3fb66ac.jpg

ff op alleen lezen klikken
 

nu klinkt onderstaand wat raar
en toch meen ik dat

geniet de dag

liefs
karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

11 thoughts on “vult U de titel in”

  1. De slachtoffers zijn geslachtofferd in dit conflict.

    De nabestaanden verdienen medeleven.

    De oorzaak van het gewapende conflict zal ik nooit begrijpen.
    Stoppen met wapenproductie en handel door Nederland is een deel van mijn oplossing.
    Praten en blijven praten helpt alleen in mijn ogen.

    De treurnis m.b.t. de slachtoffers en nabestaanden blijft.

    Vriendelijke groet,

  2. Er zaten er ook in de laatste lading 2 geloof ik maar dit is een goede keuze en toont het respect wat ze verdienen…krijg wel een brok in de keel bij de beelden…maar is netjes weergegeven.
    en jij zegt iets over een keer schepper pffttt
    Mzl

  3. Zeer emotioneel en indrukwekkend blog vandaag Karel,
    mij sprongen de tranen in de ogen,
    heel fijn dat je hier aandacht aan hebt gegeven,
    neeeeee……. God zou dat niet hebben gewild…………
    welterusten en tot morgen, liefs Greetje

  4. Denk dat edje bericht krijgt dat er op zijn reactie een reacte is gegeven…muts haha
    Nu als je in slaap valt tijdens de chat dan moet die over pfftttt
    Net terug van de winkel en het rommelt boven dus er zit wat aan te komen hier…
    Maar goed eten is binnen en een lekkere salade met piepertjes en vlees…
    smakelijk nogmaals haha

  5. Nee nee nee zo ging dat niet manneke…haha
    Jij ging filmpje zoeken op mijn site…en ineens krijg ik antwoord in de mailbox…en weg was je !!!
    nog 2 vragen gesteld maar niks hoor…je kan het nalezen grijnzzzz
    Vergeet niet je hebt het tegen eentje met een mega geheugen…mzl

Geef een reactie

