SPL gister

mogge lieve bezoekers van mijn blog


zo luitjes
wat een dag gister
nationale rouw
ik was op het werk
en zag de volgende
Notification to airmen
bij een collega verschijnen
Notification to airmen

  photo 10403586_10203901282880065_7608785248244192744_n_zps785f7051.jpg

ik werk aan airsite
en stond voor een kist die vlak voor
16:00 zou vertrekken
niet dus , alles lag stil
grote klasse

ik kan vandaag wat later beginnen
komt me goed uit , want ik kijk bij thuiskomst
altijd ff de opgenomen avond etappe
ff aan de pc en dat is het al snel tijd om
op te staan

geniet de dag



liefs
Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

11 thoughts on “SPL gister”

  1. Vreemd filmpje is er bij mij gelijk…och is verkoeling dus kan andere keer ook nog…
    We krijgen nog meer mooie dagen.
    Heb deze er maar even tussen gefrot….anders regent het weer whahaha
    Trusten

  2. Ha jij was zwemmen…denk niet dat je hier op het strand deze verkoeling zoekers tegenkomt…
    Ja ik weet dat je tijd verdeeld wordt haha…de weinige uurtjes die overblijven…
    Jammer hè dat in werken zoveel vrije tijd gaat zitten…fijne dag

  3. Hoe weet jij wanneer ik slaap 😉
    Ja zou die dagen niet graag van je overnemen…te druk met oppassen grijnzzz
    Mis ik nog wat op je to do list?
    Trusten moatje
    Hopelijk verloopt je omslagdag goed

Geef een reactie

