een rustige zaterdag gewenst

mogge lieve bezoekers van mijn blog


zo luitjes

ik is vrij dit weekend

geen plannen

vandaag wat HH op rustige wijze

boodschapjes halen op nog rustiger wijze

en dan zie ik het wel wat de dag mij brengt

doe er een mooi en rustig ppsje bij

smaken verschillen maar mooi blijft mooi

toch


 photo Ramona_zps08941a7f.jpg


ff op alleen lezen klikken

voor hen die nog wel eens met mee

willen wandelen het volgende

klik maar eens op mijn nieuwe wandelstok

fijne wandeling

  photo wandeling15juli97_zps31d88937.jpg

geniet de dag

liefs

Karel

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

19 thoughts on “een rustige zaterdag gewenst”

  1. aha hier was ik dus wel…genieten is dat die muziek en ppsje aardig in elkaar gezet maar je moet niet de tekst gaan lezen in het nederlands.
    Error zat bij dropbox niet bij onze linken…slaap ze

  2. fotoalbum werkt perfekt Karel, heb even mee gewandeld.
    Mooi ppsje met een “oudje” van de Blue Diamonds,
    het wordt een snikhete dag vandaag, doe alles rustig aan of helemaal niets doen…….
    tot morgen met lieve groetjes, Greetje

  3. Einen schönen Tag lieber Karel schöner pps mit schönen Bildern und Musik sind wieder in Köln ist sehr heiß aber schön.Ein gutes Wochenende für dich liebe Grüße Gislinde

  4. Hoi karel
    Moet je ook niet doen de vertaling lezen , dan is het niet mooi..
    Vind het toch wel byzonder dat er nog zoveel ppsjes zijn waar we van kunnen genieten…doe jij dat maar van je vrije dagen dat genieten…mzl
    .

  5. Zo je hebt je blogje voor morgen al klaar staan ??? Moet niet gekker worden whahaha
    En zoals je kan lezen heb ik genoeg hulpmiddelen grijnzzzz
    Van de ventilator krijg ik nekpijn dus die blijft uit…want erna volgt hoofdpijn en dat willen we niet…mzl

  6. Dat is de beste manier om de dag door te komen…lekker je gemak houden.
    Was net bloemen in de vaas aan het zetten en als je beweegt zweet je pfftttt…
    Zal blij zijn als het een ietsie minder word…wij eten huzarensalade op een blad ijsbergsla en wat versiering voor de lekker…smakelijk en fijne avond

  7. Erg hè als een hele buurt mee moet genieten van het bakken en braden…vind dat ook altijd erg als ik was buiten heb hangen hihi
    Dus jij naar binnen gevlucht…daar zit ik al de hele dag whahahaha…fijne avond

  8. Ja hoor ik ben ook wel de deur uit geweest…hoe kom ik anders aan bloemen en eten hihi
    Maar ben dan weer blij als ik binnen ben en dat begint het pas te zweten…maar even weer binnen en gaat wel weer weg…gelukkig hebben we de douche ook nog.
    die roepende bank vind ik toch wel byzonder hj
    Mzl

  9. Ja dat is lekker met dit weertje hè…jammer dat er geen kleinkids zijn anders kon het zwembadje de tuin in hihi…
    Nu er valt hier een drupje, dus de afkoeling is begonnen…
    Pas maar op dat die niet verslijt, moet je die vervangen grijnzzzz
    Bankhangze

  10. Och de kringloop heeft er genoeg en kan je nog uitproberen ook…en anders een plaid op de kale plekken werkt ook al. Jeetje wat ben ik weer vindingrijk…zowaar een link gevonden met muurgedichten 😉
    Slaap ze

Geef een reactie

