ik ben pleitte voor de dag

mogge lieve bezoekers van mijn blog


zo luitjes
een mooie pps
over het belangrijkste lichaamsdeel
rara welk is dat

  photo ______documenten_2013groep12a_lichaam_deel1_zpsb1706878.gif

 

ik ga vandaag andere lichaamsdelen belasten
en mede daardoor ontlast ik weer anderen
ik ga weer eens wandelen en wel de volgende
mooie wandeling als ik het zo bekijk
bekijkt U eens de links hier


" Wezepsche Heide – Zwolle "

het is een NS wandeling welke wel vaker over
streek of andere wandelingen loopt
zo als bij deze over het

" Westerborkpad "

ik loop zo van de Veluwe naar de Ijselvallei
o.a over het

" Landgoed Molecaten "

en kom zo in het plaatsje

" Hattem "

een heel oud Hanza stadje

verder loop ik over de


" Hanzeboog "

dan door het

 " Engelse werk "

kom op een oude Veerweg
alleen is het Veer weg
maar ik zal er geen kater aan over houden


" Katerveer "

en eindig dit wandelingetje in een andere oude
Hanze stad

" Zwolle "

zo nu kunt U leuk mee wandelen
toch

geniet de dag



liefs
Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

16 thoughts on “ik ben pleitte voor de dag”

  1. Wünsche dir einen schönen Tag schönes Fotos hatte die Zeit mal richtig zu schauen,das Wetter wird endlich besser wird auch Zeit.Hab noch einen schönen Tag liebe Grüße Gislinde

  2. goede morgen Karel,
    het is en blijft een hele mooie pps met veelzeggende tekst er bij.
    Zo te zien ga je vandaag een pracht wandeling maken, in die regio hebben wij enkele jaren geleden ook al eens gefietst, erg mooi.
    Geniet er van en ben benieuwd naar je foto’s, lieve groetjes Greetje

  3. Dan heb je in ieder geval stil gezelschap en kan je wekker de kast in 😉
    Zelf helemaal geen kattenmens maar ze geven wel leuke plaatjes…en vallen in de smaak hj
    Wandel ze en mak an hè…mzl

Geef een reactie

