de wandeling 10 juli

mogge lieve bezoekers van mijn blog


zo luitjes
de wandeling gister was top
warm maar goed te doen
ik vond de dingen die ik vorige keer misliep
vreemd ook dat er toen aan het strand zoveel schelpen
en kwalletjes waren , nu niets van dat al
het was er wel drukker maar ja ik was er nu ook eerder
geen kwallen maar wel ander moois
hihi
maakte deze enkel om de commentaren eerder
klikt U op de tas zal een album zich openen

  photo wandelingNoordwijkenrondjeKatwijkVlagenduinenAtlantikwall129_zpsde707341.jpg

geniet de dag



liefs
Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

10 thoughts on “de wandeling 10 juli”

  1. Danke lieber Karel wünsche dir einen schönen Tag schöner Bericht von deinen Spaziergang,schöne Bilder von der Natur,hier in Köln ist immer noch Regen mal sehen wie es Morgen aussieht ob wir mal zur Ahr kommen.Ich grüße dich noch lieb von mir.Gislinde

  2. Ja was toevallig dat deze vandaag kwam dus ook hier maar ffkes de verjaardag vieren haha
    En ja er komen er steeds meer bij…vinden wij niet erg whahaha
    Groetjes en fijne werkdag

Geef een reactie

