ik wandelen U leren :)

mogge lieve bezoekers van mijn blog


zo luitjes
een rustige dag werd het gister ook
maar ik zie dat degene die langs kwamen
niet blij werden van de ppsjes
kijk en dat moet natuurlijk niet
al vind ik wel dat door deze beelden we er wat bij
stil blijven staan

ik ben vandaag weer naar de kust
daarover nadien meer

ik heb wat tips voor U
elk plaatje heeft een leuk filmpje

  photo ein_ei_pellen_53323_zpscb3b4b0d.jpg

  photo Kurk_zps0dcdbdd2.jpg

  photo safe_image_zpsd3efcb7c.jpg

 ja en ik weet zeker dat U gaat zeggen
die mannen zijn gestoord
🙂

  photo 43329f2ff71685e5445e09e6e9efa1def74638b3cf465a340c2d65a640314034_zpsdc556a1b.jpg

en weet U – U heeft gelijk

liefs
Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

9 thoughts on “ik wandelen U leren :)”

  1. Zo’n 150 t-shirts zitten er in mijn verzameling.
    Het strijken en opvouwen heb ik nooit i de vingers gekregen.
    Netjes naast elkaar hangen ze elk aan een eigen hangertje.

    Het filmpje heb ik eerder al eens bestudeert maar zonder resultaat.

    Vrolijke groet,

  2. Ha en dat zegt een prettig gestoorde man… 😉
    Jeetje wat ben je vroeg…maar goed je hebt wat kilometertjes te gaan…wij ook
    Maar dan waslijn haha
    Geniet je dag

  3. hahaha…. die mannen toch…….
    Het filmpje met de kurk in de fles vond ik wonderbaarlijk, echt knap.
    Jij aan de wandel, ik nu voor de rest van de dag gewoon thuis,
    fijne dag en wandel ze Karel,
    liefs Greetje

  4. ik zou ook kijken hoor ! Zelfs al doet het nog pijn na die laatste operatie ! 🙂
    Vandaag was mijn laatste werkdag voor deze week,
    nu thuis tot maandagmiddag !
    groetjes

Geef een reactie

