Dieren – Velp in beeld

mogge lieve bezoekers van mijn blog


zo luitjes
ik had zaterdag de mooie pps
" loop met me "
er op staan , nu de kiekjes van ons twee
want Gerard liep ook weer eens met me mee
google+ maakt er een aardig verhaaltje van al
staan er wat kiekjes niet op volgorde
ik hoop dat U het wat vind

  photo wandelingDieren-Velp43_zpscd4716b0.jpg

hij is net een jonge hond
alles vind ie interessant en mooi
het is puur genieten van hem
we hadden een pracht dag

geniet de dag

liefs
Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

13 thoughts on “Dieren – Velp in beeld”

  1. Zie ik dat nu goed hebben jullie kussentjes onder het shirt verstopt hj
    Geintje hoor zijn leuke foto’s en als serie geeft google het idd mooi weer…
    en nu slapen…trusten

  2. Bij mij is het een blijvend stootkussen onder mijn shirt.
    Een volgende keer loop ik graag mee om mijn extra zware bepakking kwijt te raken.

    Fijne week!

    Vriendelijke groet,

  3. Einen schönen Montag lieber Karel,schöne Bilder hast du gemacht tolle Serie.Ich wünsche dir eine schöne sonnige Woche hier in Köln ist es nicht so schön.Lieber Gruß Gislinde

  4. Ha karel…er is er nog eentje die mee aan de wandel wil…je krijgt het nog druk hj
    Nu hier de vraag dan maar…heb je al een afspraak gemaakt voor morgen?
    En hoe gaat het er nu mee?
    Groetjes en fijne werkdag

  5. Is dat nu wel zo verstandig?
    Ben blij dat je nergens geen last meer van hebt maar het was er wel en steekt af en toe de kop op.
    Dus kan geen kwaad om even kennis te gaan maken met je nieuwe huisarts…heb je dat ook weer gelijk gehad…
    Is gezellig toch buik vooruit en lopen maar whahahaha….

    Ben ik erg hè…mzl

  6. Och je moet je eten ergens laten en waarom dan niet in dat ding wat ervoor is…
    Jij wil je rust behouden onder het wandelen…haha
    Druk met zijn 2en dat kan toch helemaal niet…er is niet eens een kwebbel bij whahaha
    Geniet jij je dag dan ook…op het werk ???
    Mzl

Geef een reactie

