vliegen en lopen ik zeg beide genieten

mogge lieve bezoekers van mijn blog


zo luitjes
zag gister een leuk filmpje

helaas de embed code wilde niet werken
dus maar zo
vliegt U ff mee over en rond een mooi dorp

  photo naarMakkumenAquaZoo4_zps92179e85.jpg

ik vloog er nooit
maar liep er des te meer
en vond de volgende er mooi bij passen
wat vind U

  photo loop-met-me1_zps9a884cd9.jpg
ff op alleen lezen klikken

geniet de dag

liefs
Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

16 thoughts on “vliegen en lopen ik zeg beide genieten”

  1. O wat leuk dat filmpje van makkum…en ja klopt deze werkt niet in wp…maar als het goed is wel op blogger.
    En ja zo loop je graag op gelijke hoogte mee…wat is het weer een mooi exemplaar…trusten 😉

  2. morgen Karel,
    wat een prachtig filmpje over Makkum, erg leuk om eens te zien.
    Hartelijk bedankt dat je met me bent mee gelopen, leuk!
    Wens je een fijne zaterdag toe, het is behoorlijk afgekoeld, wel lekker zo…..
    liefs Greetje

  3. Einen schönen Tag lieber Karel was für ein toller Film schön ihn zu sehen.Sind wieder in Köln das Wetter war nicht mehr so schön die Sonne war wieder mal zu kurz.Wünsche dir einen glücklichen Tag.Liebe Grüße von mir Gislinde

  4. Mogge karel hier het eerste bakkie maja was gisteren ook zo vroeg dat ik vandaag even bij moest slapen. Nu jeuk en das niet fijn du maskertje werkte maar tijdelijk…straks de andere proberen.
    Mzl en fijne dag

  5. Even met de spuitbus erover en het werkt meteen dus het is alweer weggetrokken.
    Ja jeuk is niet fijn en zeker niet als je weet dat je de avond op een feest bent…
    Zo meteen de haartjes nog maar eens wassen…wie weet helpt dat ook.
    Fijne werkdag

Geef een reactie

