I P V

mogge lieve bezoekers van mijn blog


zo luitjes
ik heb er alweer een dag werk opzitten
het afgelopen weekend was een pracht
ben daar door enorm achterop
in de mailbox en ook reacties geven
ik wil proberen bij U allen aan te komen
maar geef me ff
U weet wel mak an

er is vraag naar de fototjes van de wandeling
van Dieren – Velp
skydrive zegt dat het vol zit
dus kan ff duren
maar ik heb wel iets

  photo 6mbqogg5d2j_zpsc1d78962.gif


 photo w8en4x2mtrl_zps8a2ee472.gif

ik hoop dat U ook een fijn weekend had
en de maandag goed door gekomen
vast wel


geniet de dag

liefs
Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

12 thoughts on “I P V”

  1. goede morgen Karel,
    twee ppsjes met mooie beelden, een genot om naar te kijken.
    Doe maar rustig aan, weet wat het is als je een paar dagen je mailbox niet bekijkt.
    Veel zonnige groetjes, we krijgen pracht fietsweer, liefs Greetje

  2. Einen schönen Tag lieber Karel ja wunderschöne Bilder der Natur ist immer schön das man sie ansehen kann bei dir.Liebe Grüße von mir fahren Morgen an die Ahr.Grüße dich lieb Gislinde

  3. Klopt bij een was je al of nog niet op de linken geklikt…de 2e is de moeite waard…
    De eerste was bij gebrek aan beter…en ja dan alleen stekkienog maar en daar zijn lieve beestjes te zien 😉 Trusten

Geef een reactie

