ik kom bij U hoor , maar weekend is totaal anders dan anders

mogge lieve bezoekers van mijn blog


zo luitjes
ik kreeg ook al bericht uit Zwitserland
ongerust omdat ik niet ff mailde
en ja mijn mailbox zit best aardig vol
en toch moet U wachten tot ik tijd heb
heb bezoek van een neef van mij
hadden gister een fijne dag
en waar denkt U dat wij morgen ff zijn

  photo Westertoren_zps32b62ec9.jpg

ik zal wel een inhaalslag maken hoor

geniet de dag

liefs
Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

12 thoughts on “ik kom bij U hoor , maar weekend is totaal anders dan anders”

  1. Ja karel een logetje over de vloer is net ff wat anders dan zelf de benen bij een ander onder tafel schuiven. Maar wel leuk toch samen aan de zwier 😉
    Leuke pps en fijne dag morgen.

Geef een reactie

