wens een ieder een fijne dag

mogge lieve bezoekers van mijn blog


zo luitjes
ik ben vandaag wederom vroeg weg
tref als hij op tijd is mijn collega op station Hilversum
en pakken we de trein naar Dieren via Utrecht en Arnhem
komt zo , hij wilde wel weer eens mee te wandelen
en ik wilde deze wandeling nog eens maken
20 maart of nu lijkt mij een heel verschil kwa natuur
we gaan het zien

klik hier op als U de
route wilt zien

eindpunt dus Velp en vandaar weer op huis aan

na op zeker een mooie wandeling

welke vogels en andere dieren
we zullen treffen is een ?
maar die in de pps zijn mooi

  photo 07-Roodborst-037_zpsb194873e.jpg
ff op alleen lezen klikken

geniet de dag

liefs
Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

10 thoughts on “wens een ieder een fijne dag”

  1. goede morgen Karel,
    geniet van deze beslist pracht wandeling in een geweldig mooie omgeving,
    wij hebben er vorig jaar nog een paar dagen gefietst en verbleven in het Golden Tulip Hotel Arnhem-Velp,(de foto op mijn blog is daar gemaakt), gaan er zeker nog eens terug.
    Heb een erg mooie pps gezien met zeer zuivere foto’s.
    Lieve groetjes, Greetje

  2. Vraag ik me af hoe je dat gaat doen…blaren thuis laten hj
    Een mooie pps en niet zoals bij mij een meoilijk en ook nog eens een lang filmpje haha
    Och er komt er vast een die ze weet te waarderen…en anders vette pech pffttt
    Fijne wandeling en je krijgt een druk weekend lees ik wel.
    Mzl

  3. I like your new avatar pic, Karel … remember our meeting at Schiphol … so neat … how fast we recognised each other … smiles … wishing you well … love, cat.

  4. Hallo lieber Karel einen schönen Samstag wünsche ich dir endlich bin ich wieder zu Hause hatte ja eine Blasen O.P. ist aber soweit alles wieder gut schöner pps habe ich so vermisst eure Blogs.Wünsche ein gutes und schönes Wochende liebe Grüße von mir Gislinde

Geef een reactie

